wc verfrisser in je pc

Pagina: 1
Acties:
  • 843 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19152

Topicstarter
of het he goede forum is weet ik niet !
uit mijn pc, die de 24 uur per dag aanstaat ( en zo hoort het ook) komt een muffe geur. De kat heeft er geen ratten ingelegd, maar met een toiletverfrisser (gel) erin dacht ik wat beter in de luchtjes te komen...
iemand die denkt/weet dat het kwaad kan.?

ruikt overigens nu prima...dennennaalden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17-04 07:51
Kan geen kwaad lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneUp
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-05-2024
Gat in de markt! Een PC-verfrisser.

Een fan met ingebouwd luchtverfrissingsmiddeltoevoermechanisme :P

People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 133505

doe je luchtverfrisser precies achter de voeding zo blijft de rommel die er mogelijk uit kan komen niet in je pc! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 07:30

Nyana

Who?!

in dat soort spul zit vaak wel een stof die kunstoffen aantast. maar daar ontkom je nooit aan eigenlijk. denk dat het niet zoveel kwaad kan.

zal behoorlijk fris ruiken in je kamer, als je een beetje flow hebt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberMonkey
  • Laatst online: 03-04 21:42
Bah, ik associeer mijn pc toch liever met iets anders dan wc-luchtjes hoor. Lijkt me dat dit evenzeer storend kan gaan werken.
Waarschijnlijk is het nuttiger van af en toe eens een raam open te zetten...

Een pc ruikt volgens mij enkel naar de geur van de omgeving, behalve als hij nog maar enkele weken oud is, dan produceert hij een heerlijke "ruik eens, splinternieuw!"-geur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RagingR2
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-11-2022

RagingR2

[GeekPride!]

Die wcverfrisser zal niet zo'n kwaad kunnen.
Als ik jou was zou ik eerst eens onderzoek doen waar die stank vandaan komt.
Misschien een keer uitzuigen en controleren op losse contactjes ofzo?

P183, M4A78T-E, Phenom-II X4 955, OCZ 4GB Platinum 1333Mhz, MSI GTX 960 4GB, Syncmaster 2494HS + PS3 + XBOX360 + Samsung Galaxy S3 + Canon EOS 600D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 25-04 10:42

hilgo

Clear your mind of can't.

Denk niet dat het kwaad kan maar zou je niet beter naar de oorzaak op zoek kunnen gaan i.p.v. de symptomen te bestrijden? :?

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goudvis
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:42

Goudvis

'Hallo buurman! Ik ook hier?'

CyberMonkey schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 17:17:
Bah, ik associeer mijn pc toch liever met iets anders dan wc-luchtjes hoor. Lijkt me dat dit evenzeer storend kan gaan werken.

Een pc ruikt volgens mij enkel naar de geur van de omgeving, behalve als hij nog maar enkele weken oud is, dan produceert hij een heerlijke "ruik eens, splinternieuw!"-geur.
Kan dát niet in busjes verkocht worden. 8)

Die loslopende kat - houd 'm lekker binnen (de tuin)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3ddie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22:00
Lijkt me niet egt lekker de geur van je wc verfrisser in je pc kamer. Wat wordt het volgende? PC-eend? :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouzziej
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 06:17
sommige mensen vinden het blijkbaar fijn in hun eigen stank te zitten..
t giet hier nu dat t regent en m'n raam staat open op de draaistand..ik kan zo naar buiten springen alleen dat doe ik niet want ik heb iets te vieren...ben namelijk net geslaagd :9 _/-\o_ _/-\o_

2280wp WZW 5° - 4560wp NNO 10° - 1620wp ZZW 10° - 1125wp ZZW 48° - 1860wp ZZW 21° | Thermor Aeromax V4 270L | Daikin 3MXM40N - 3MXM52N | Hyundai Kona Electric Comfort Smart 64kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
raam staat open.
stof in eruit gezuigd ( gezogen)

niks mis met die dennenaalden !
een fan voor in
een fan voor out
en de voedingsfan

ligt onder vlak in de kast zodat de airflow geen problemen heeft
wc eend zie ik niet zitten....

bedankt voor de reactie's
wist niet hoe het chemisch lag
vanuit een dennenbos
met vr gr
pp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PingOvercrash77
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-04 09:08
Koop zo'n autoluchtverfrisser die je op de fan moet klikken in de auto.
maar nu hang je m voor een fan in de pc :P

-=- specs mp3pc -=- specs server -=- specs workstation -=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Check eens of er geen dode muis ofzo in ligt? >:)

verhip, een dode muis in mijn printer hk-only

[ Voor 57% gewijzigd door Roamor op 15-06-2005 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-03 15:01

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

Een pc met muffe geur? Dat heb ik niet eens meegemaakt. De fans roken niet, de cpu kan niet roken, de hd's roken niet.... WAT THE HELL MAAKT NOU MUF?

Gloednieuwe onderdelen ruiken wel es beetje na... maar dat is na verloop van tijd alweer weg. En als pc muf lijkt te ruiken, dan is het misschien teveel stof in je pc. Even schoonmaken en het ruikt weer stukken beter.... eerder geurloos!

Een dooie rat, een spin in de val, een nieuwsgierige vlieg die denkt dat eitjes sneller uitkomen op warme CPU, een kabouter dat nieuwe onderkomen heeft gevonden in de pc kast... bla bla :)

Een pc is dus geurloos als het correct is. Alleen nieuwe onderdelen ruiken beetje, maar dat is alles.
Een oude pc dat nog behoorlijk ruikt is meestal onder dikke laag van teer en zo, dus de rokerslaagje, ook IN de pc. Stof kan ook beetje ruiken, maar een schoongemaakte pc ruikt totaal niks!

Ik ga niet zeggen dat je kamer zelf toch al muf ruikt >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRpt3r55
  • Laatst online: 10-04 13:03
misschien door de evt warmte die je pc creeert, kan er vocht vrijkomen uit de verfrisser.

de geuren zijn gebaseert op waterstof. de lucht ruik je niet zomaar.... het is namelijk de waterstof die geactiveert word door stroming van water/lucht/e.d.

op korte termijn zal dit geen schade aanrichten, maar misschien op lange termijn wel??
kijk maar eens naar zon klikbaar luchtverfrisser in een auto die er al een paar maanden hangt, die is bijna leeg.

ik heb geen idee, dit is maar een grote gis in de verte.

groetjes

[ Voor 13% gewijzigd door CRpt3r55 op 15-06-2005 19:30 ]

Etuuuuuh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Initial G
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-04 13:25

Initial G

f.k.a. GKLQuake

Crypter schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 19:29:
misschien door de evt warmte die je pc creeert, kan er vocht vrijkomen uit de verfrisser.

de geuren zijn gebaseert op waterstof. de lucht ruik je niet zomaar.... het is namelijk de waterstof die geactiveert word door stroming van water/lucht/e.d.

op korte termijn zal dit geen schade aanrichten, maar misschien op lange termijn wel??

ik heb geen idee, dit is maar een grote gis in de verte.

groetjes
? ik denk dat je idd geen idee hebt :P

het is wel zo dat van bepaalde geurtjes vermoed wordt dat ze kankerverwekkend zijn, maar dat onderzoek loopt nog, dus wordt het gewoon verkocht. Verder is het water/alcohol in de luchtjes alleen maar bedoeld om de geur te kunnen gebruiken uit een handige dispenser na verdamping heeft het weinig nut qua geur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raegin
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08:25
hang dan zo'n kruiden zakje (lavendel ofzo) voor je voeding fan, dat zal kunstof niet aantassen en is niet kanker verwekkend, lavandel is ook nog is verkwikkend 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Initial G schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 19:32:
[...]

? ik denk dat je idd geen idee hebt :P

het is wel zo dat van bepaalde geurtjes vermoed wordt dat ze kankerverwekkend zijn, maar dat onderzoek loopt nog, dus wordt het gewoon verkocht. Verder is het water/alcohol in de luchtjes alleen maar bedoeld om de geur te kunnen gebruiken uit een handige dispenser na verdamping heeft het weinig nut qua geur.
Die chemische troep zal in ieder geval niet bevordelijk voor de gezondheid zijn, lijkt mij. :X

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberMonkey
Alsof voor je computer op dit forum zitten dat wél is >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-04 15:05

Nox

Noxiuz

Neem even airwick crystal air, niet zon spray dat je ff op een knopje drukt dat er van dat koude troep over je CPU cooler gespoten word (als je de bus op zn kop houd)

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DP Kunst
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19-04 09:40
lol, k was een keer op een LAN, hadden we potkacheltje aan. rook bleef alleen niet in dat kacheltje en de schoorsteen :P kom k thuis, pc aan, zware rook lucht van die LAN nog aanwezig. toch maar ff raampjes en deurtje opengezet

Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-04 16:15
Je zal je bovenlip wel ruiken! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 72689

Kun je er niet achter komen wat voor een spanning er door zo'n verfrisser voor in het stopcontact staat? Misschien kun je die aansluiten op een 5,7 of 12 volts lijntje?

Ik zou in ieder geval niet proberen zo'n brise one toutch op je aan/uit knop te koppelen. Ik denk niet dat je mobo die spray leuk gaat vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GH45T
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:43
Mensen die hun pc niet ruiken hebben imo of een slechte neus of geen pc welke 24/7 aantaat. Vooral als ik in de zomer op mijn kamer kom waar mijn server al enkele weken aanstaat en daarnaast nog 2 pc's welke ook al weer een uurtje of 2 draaien dan val ik zowat om van de stank. Ik heb hier 2 ramen op mijn kamer en beide staan bijna altijd open dus daar zal het niet aan liggen.

Och van de ene kant went het wel een beetje maar van de andere kant zou het ook fijn zijn als het niet meer zo stonk hier. Ik denk dat ik ook maar eens wat ga verzinnen om hier vanaf te komen.

Mijn server is btw een duron 1600 mhz, mijn pc's een Athlon XP 2400+ en een Athlon 1400 mhz. deze 3 machinetjes verbruiken de nodige energie en dus natuurlijk ook veel warmte waar volgens mij de muffe geur vanaf komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41106

Tis je pc nie, tis de kattebak (dus geen kattenbak).
Ik ga er vanuit, dat je over een paar maanden een slecht bericht zal hebben/brengen.
Het kan mijn negatieve inslag zijn.. maar toch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

sapphire

Die-hard pruts0r

Probeer eens andere Deo :+

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 85748

Misschien je schoenen aanhouden als je achter je buro gaat zitten? ;) Afbeeldingslocatie: http://www.europa.sp.nl/afbeeldingen/80gasmasker.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-04 16:15
GH45T schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 00:34:
Mensen die hun pc niet ruiken hebben imo of een slechte neus of geen pc welke 24/7 aantaat. Vooral als ik in de zomer op mijn kamer kom waar mijn server al enkele weken aanstaat en daarnaast nog 2 pc's welke ook al weer een uurtje of 2 draaien dan val ik zowat om van de stank. Ik heb hier 2 ramen op mijn kamer en beide staan bijna altijd open dus daar zal het niet aan liggen.

Och van de ene kant went het wel een beetje maar van de andere kant zou het ook fijn zijn als het niet meer zo stonk hier. Ik denk dat ik ook maar eens wat ga verzinnen om hier vanaf te komen.

Mijn server is btw een duron 1600 mhz, mijn pc's een Athlon XP 2400+ en een Athlon 1400 mhz. deze 3 machinetjes verbruiken de nodige energie en dus natuurlijk ook veel warmte waar volgens mij de muffe geur vanaf komt.
Ik ken de geur ook van LAN Parties en als ik met mijn neus vlak voor de outtake ga zitten en het is idd geen frisse geur... :r
Echter een goede ventilatie (raampje en deur af en toe open, eventueel grote ventilator in de kamer) lost de geur toch echt wel op als je één of enkele PC's hebt staan!
Je hebt dan echt geen luchtverfrissers nodig voor de kamer waarin je PC staat. :)

Het zijn trouwens alleen AMD-systemen die zo stinken! :+

[ Voor 4% gewijzigd door Epitome op 16-06-2005 01:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toff
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-10-2024

Toff

FP ProMod
Mijn eigen PC's stinken niet, behalve -een beetje- als ze nieuw zijn, want ze ruiken naar mij.
PC's van vrienden/familie, die ik wel eens in huis neem ter reparatie, voor upgrade etc. STINKEN altijd!
Een flinke inwendige borstel- en stofzuigbeurt (jawel, altijd geaard :) ) brengt de stank terug tot aanvaardbare proporties, maar de lucht van huisdieren en rook blijft altijd aanwezig.
Verschil tussen merken systemen ruik ik echt niet (@Epitome), maar hond of kat, sigaar of sigaret, dat ruik ik een half jaar later nog.
Luchtverfrissers bestaan niet, ze verdrijven slechts de ene geur door de ander, nog penetrantere geur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Toff schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 02:05:
...
Verschil tussen merken systemen ruik ik echt niet (@Epitome), maar hond of kat, sigaar of sigaret, dat ruik ik een half jaar later nog.
Luchtverfrissers bestaan niet, ze verdrijven slechts de ene geur door de ander, nog penetrantere geur.
Mmm ik ruik hier een WeddenDat-je...
Dan gaat de weddenschap nu in!!!!!! :*)
Welke pc ruikt u? Die van uw buren? Die van uw zwager? Of de laptop van je vriendin? Hoe weet u dat? Oooh de Zalman-fan heeft een aparte geur... 8)7

Maar ff zonder gekheid. Niet bang voor zo'n ranzige geur in je huis, zoals die dwaze geurdennenboompje die je in je auto kunt hangen? :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
Ik zou liever zo een denneboom welke je iin de auto aan je achteruit kijk spiegelt kunt hangen in mn case leggen, dan zo een vloeistof geval :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRpt3r55
  • Laatst online: 10-04 13:03
waarom neem je niet gewoon zon ding wat je in je stopcontact duwt en vervolgens automatisch verfrist met zon automatisch fannetje erin?

Etuuuuuh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Initial G
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-04 13:25

Initial G

f.k.a. GKLQuake

Ik ken wel PC's van mensen die roken, dat stinkt wel als een gek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
nee het zit niet op mijn lip !
en er stond ook dat hij ( de pc ) helemaal gestofzuigd was.

geen rat dus in de pc. wel staan er nog twee pc's te grommen; moet je de ramen en deuren dichthouden ( kamer 4/6) en dan na een dag terugkomen. Brrr; in elk geval heb ik een goede neus en nu is het perfect; de gel want dat is het ligt in de houder op de bodem van de case zodat de airflow voldoende blijft. Lavendel is te weinig sterk
Overweeg dit ook te doen bij de andere pc's

inderdaad een gat in de markt ! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santford
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:30

Santford

FP PowerMod
Mijn PC ruik ik echt totaal niet, eigenlijk het enige dat ik ruik is m'n beeldscherm als hij lange tijd aanstaat en opgewarmt is, maarjah nu ruikt m'n kamer naar de splinternieuwe lucht van m'n laptop ;)

ik denk dat een soort gel geen kwaad kan maar ik zou geen spray gebruiken aangezien dat aanslag op je componenten geeft en er alleen maar stof en alles aan gaat blijven plakken.

Zelf zou ik liever gewoon lekker luchten en het raam ff open zetten ofzo, ik heb liever een neutrale geur als een geurstof die je de hele dag ruikt (ook 's nachts als je pc in je slaapkamer staat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twabi2
  • Laatst online: 26-12-2024
voor al die mensen die zo van die "nieuwe" geur houden... dat zijn lijmresten, en andere leuke chemicaliën die je inademt, dus in sprays verkopen zou ik zeker niet doen!

(maar ach, het riekt zo lekker ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 120477

dennenaalden? Zou ik hier niet moeten hebben, ik zit tog zeker niet in 't bos? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117374

misschien dat wat je ruikt is stof die IN je voeding zit? daar wordt het best warm namelijk. Als ik een half jaar de verwarming niet open heb gehad op me kamer, en zet het dan weer aan, stinkt het ook naar verbrand stof....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 27-04 19:56

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Epitome schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 01:36:
[...]

Ik ken de geur ook van LAN Parties en als ik met mijn neus vlak voor de outtake ga zitten en het is idd geen frisse geur... :r
Waar denk je dat die lucht vandaan komt, dat er een busje compressed lucht in de PC zit die door de outtake naar buiten komt? Nee, dat is de omgevingslucht die door alle kiertjes naar binnen komt en door de outtake weer gauw uitgekotst wordt.
Ofwel: je ruikt heel gewoon de lucht die 10-tallen tweakertjes op een LAN party produceren. Als je geluk hebt zit er ook nog wat faplucht bij.

Zelfs een ongebruikte kamer ruikt muf als je de deur dicht doet en er een week niet komt. De enige manier om iets fris te laten ruiken is het raam open zetten (als je niet in de Botlek woont tenminste).

Signatures zijn voor boomers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Er zijn toch van die busjes 'new-car-sent' (of hoe dat dan ook heet) te koop? Ruiktie lekker naar een nieuwe auto! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedPixel
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:17
Anoniem: 85748 schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 15:23:
Er zijn toch van die busjes 'new-car-sent' (of hoe dat dan ook heet) te koop? Ruiktie lekker naar een nieuwe auto! 8)
Tis maar net wat je lekker vind ik vind nieuwe auto's eigenlijk behoorlijk stinken, en spuit daar dan liever weer WC verfrisser in :P

I see red pixels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jozy
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:40
Mijn pc ruikt nog altijd zoals ik hem heb gekocht. Mijn kamer is stofvrij( er wordt dagelijk gestofzuigd en altijd een raam open om te laten tochten) en ik maak maandelijks pc kast open om mogelijke stofrestantjes weg te halen.
Meest stinkende/vieze pc die ik ooit heb gezien, zat in een autopoetsbedrijf: Zat zelfs TEER in dat ding+koffie en hij stonk naar rotte eieren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Als ik mijn pc aan heb staan en vervolgens even naar beneden loop en daarna weer terug kom dan ruik ik altijd een muffe geur... Wanneer ik mijn pc niet aan heb staan dan merk ik het niet...
Dit is alleen op mijn kamer en op een ander klein kamertje.. beneden ruik je het eigenlijk helemaal niet. Mijn raam staat eigenlijk altijd wel open, niet wagen wijd, maar wel altijd op een kier.
Ook hebben we hier in huis een warmteterugwin instalatie.. (volgens mij heet het zo).
Maar toch ruik je wel dergelijk een muffe geur.
(Trouwens allemaal AMD systemen met een casefans die naar buiten blazen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 911GT2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-11-2023

911GT2

en blazen maar!

CyberMonkey schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 17:17:Een pc ruikt volgens mij enkel naar de geur van de omgeving, behalve als hij nog maar enkele weken oud is, dan produceert hij een heerlijke "ruik eens, splinternieuw!"-geur.
Ja mijn mediacenter heeft dat nu ook, lekker... alleen ik merk dat het al minder begint te worden :(
Tijd voor een nieuwe pc dan maar :P

Ontopic:
Kun je niet zo'n autoverfrisser er in doen, die ruiken meestal net iets beter dan wc luchtjes, en die zijn gemaakt om door airflow te verdampen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08:57

SeatRider

Hips don't lie

wwwhizz schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 15:37:
[...]

Tis maar net wat je lekker vind ik vind nieuwe auto's eigenlijk behoorlijk stinken, en spuit daar dan liever weer WC verfrisser in :P
PC Eend?

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
persoonlijk vind ik alle luchtverfrissergeurtjes maar helemaal niets, ik heb liever een neutrale geur in mijn huis hangen dat een of andere mislukte penetrante bagger geur :R

tis wel zo dat van een LAN je pc enorm gaat stinken, ik rook op een LAN nogal veel (3 pakjes in 48 uur) en die meur trekt gelijk in je pc (rook hier thuis niet binnen) en als ik dan me pc weer thuis neerzet dan ruikt me kamer een week ofzo helemaal naar rook, vind het erg ranzig

maar opzich veroorzaakt mijn pc helemaal geen geur verder, als ik het water heb bijgevult dan ruik je wel wat water-wetter maar da's iig zo weg gelukkig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberMonkey
PilatuS schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 16:11:
tis wel zo dat van een LAN je pc enorm gaat stinken, ik rook op een LAN nogal veel (3 pakjes in 48 uur) en die meur trekt gelijk in je pc (rook hier thuis niet binnen) en als ik dan me pc weer thuis neerzet dan ruikt me kamer een week ofzo helemaal naar rook, vind het erg ranzig
Beetje offtopic maar uw commentaar vind het erg ranzig vind ik nogal, hmz, absurd :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShellGhost
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-12-2021
PilatuS schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 16:11:
Ben niet zo lang geleden naar een lan party geweest waar stevig gerookt en geblowed werdt, maar toen ik eenmaal thuis was en m'n pc weer aanzetten rook ik daar niks van...
Maar ja, ik heb dan ook 5 fans aanstaan... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neok_
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Goudvis Jan schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 17:18:
[...]

Kan dát niet in busjes verkocht worden. 8)
die heb ik wel eens zien liggen: van die nieuweleergeur-busjes :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
CyberMonkey schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 17:45:
[...]

Beetje offtopic maar uw commentaar vind het erg ranzig vind ik nogal, hmz, absurd :).
tsja.. ik vind roken/blowen erg lekker maar ik wil de geur gewoon niet in me huis hebben, helemaal niet als ik daar moet slapen

de geur word denk ik ook wel een beetje vastgehouden door het schuimrubber wat in mijn kast zit, het duurt toch zo'n 7 dagen totdat de geur helemaal verdwenen is uit de kast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joopv
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
"Weekmaker" heet dat in de plasticwereld. Misschien is dat in spuitbus te krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 144583

GH45T schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 00:34:
Mensen die hun pc niet ruiken hebben imo of een slechte neus of geen pc welke 24/7 aanstaat. Vooral als ik in de zomer op mijn kamer kom waar mijn server al enkele weken aanstaat en daarnaast nog 2 pc's welke ook al weer een uurtje of 2 draaien dan val ik zowat om van de stank. Ik heb hier 2 ramen op mijn kamer en beide staan bijna altijd open dus daar zal het niet aan liggen.

Vertel mij wat.
Een vriend van me heeft in een brakke kast een Server staan.
Deurtje open... Pfff. CHRISTUS RED ME! Was echt zo'n muffe geur niet te geloven (Sorry Shizz :D )
Daarnaast dat het ook zo super handig is om je pc op 24/7 te hebben draaien.
Kreeg Shizz thuis een rekening van 400 euro aan electriciteit :P.
2 Machientjes :9.

Misschien betere cooling als het aan die warmte licht?
Pagina: 1