Philips SBC HC8520 koptelefoon geschikt voor de PC?

Pagina: 1
Acties:

• Mathizsias
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-02 05:04
Hey,

Niet zo lang geleden heb ik de volgende Wireless koptelefoon aangeschaft:
Philips SBC HC8520

Het apparaat op zichzelf werkt best fijn en is zeker geschikt voor op ieder HiFi systeem, maar ondanks dacht ik het te gaan proberen op de PC, waar ik tot de ontdekking dat het apparaat niet lekker werkt. Als ik aan het gamen ben, op Ventrilo (Voicechat) zit en Mp3's luister gaat het apparaat tikken. Het geluid klinkt alsof een van de speakers zelf kapot is, dit kan niet want op de TV heb ik er geen last van. Ik zit nog in de 'omruil'-garantie periode van de winkel waar ik hem heb gekocht dus ik zou graag een helder antwoord willen hebben.

Kan iemand mij wellicht vertellen wat dit kan veroorzaken?

Ps. Ik gebruik verder geen andere FM-wireless apparaten in de buurt, bovendien staan er geen magnetrons, stofzuigers, etc.. in de buurt van mijn PC.

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-04-2025
Misschien een overbodige vraag maar werkt het geluid wel goed als je gewone speakers of en gewone koptelefoon op je PC aansluit?

Senile! Senile Oekaki

• Mathizsias
_bas_ schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 16:06:
Misschien een overbodige vraag maar werkt het geluid wel goed als je gewone speakers of en gewone koptelefoon op je PC aansluit?
Ja. :)

• Mathizsias
Zojuist heb ik, even een andere kabel gebruikt om de ontvanger aan te sluiten met m'n pc en ook dat helpt niet, verder heb ik ook uiteraard gekeken naar de verschillende channels, maar het 'getik' is op alle kanalen aanwezig.

Wat ik straks nog even ga proberen is de headset aansluiten op m'n versterker en die op mn pc.

• Mathizsias
Niemand die enige verlichting kan brengen, het probleem bleef.

• Mathizsias
Up you go! Ik heb echt hulp nodig, m'n omruilgarantie loopt overmorgen af.. :)

• Mathizsias
Niemand? :(

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-02 22:20

PcDealer

HP ftw \o/

Als ie niet tikt via de versterker, zal het niet aan de hoofdtelefoon liggen, lijkt me.

LinkedIn WoT Cash Converter

• Nvidiot
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-01 23:32

Nvidiot

notepad!

Enige waar het me aan doet denken is het getik door m'n speakers als mijn telefoon overgaat...

What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)

• heracles
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-12-2024
kun je het getik capturen? en hier ff stukje neerzetten? kijken wat voor geluid het is.

• Mathizsias
Nvidiot schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 19:29:
Enige waar het me aan doet denken is het getik door m'n speakers als mijn telefoon overgaat...
Zo klinkt het ook ongeveer maar het is maar 1tik om de paar seconde, die ook te horen is als het apparaat z'n volume op z'n allerlaagst staat.

Ik kan het niet opnemen, helaas.
Pagina: 1