Toon posts:

Online Things to do en Agenda

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik wil op mijn website iets toevoegen waarop ik bepaalde informatie kan bijhouden en ik kan niks vinden wat makkelijk te gebruiken is. Ik kan niet programmeren en denk ook dat dit niet nodig is, omdat ik wel zie dat er veel voorgeprogrammeerde dingen zijn die zo te gebruiken zijn. Dit zoek ik eigelijk ook en ik geloof er in dat dit zomaar al kan bestaan.

Bij wat ik zoek zal er zal eerst een inlogscherm moeten komen, waarna ik een things to do list krijgen met datum van toevoeging (liefst 2 aparte lijsten, werk en privé). Ik wil en een Agenda zodat ik hier afspraken en zo in kan zetten. Verder zou ik een lijst met adressen bij willen kunnen houden (Post, mailadres en telefoonnummers). Hier wil ik te alle tijden bij kunnen waardoor mij online een goede oplossing leek. Ik heb al een website (php mogelijk), dus dit toevoegen moet dan geen probleem zijn lijkt mij. Is hier een standaard iets voor waar dit in zit en wat ik daar zo voor zou kunnen gebruiken?

Alvast bedankt,

Paul.

Verwijderd

Maak een hotmail accountje aan :Y)

Verwijderd

Topicstarter
Daar zit toch geen Things to do list in? Ik wil iets volledigs en iets professioneler.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2005 16:12 ]

• Vecodo
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-01 10:09
CMS ?
als je wilt heb ik daar nog een document van liggen , wat het precies is en wat het precies doet. en alle extra informatie

Bron : mezelf :P

meld me maar ff aan op msn : roy2001@gmail.com

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-05 09:17
Roy misschien is 't leuk dat voor het hele forum te delen?

|>

• Vecodo
Roy schaamt zich ervoor
aangezien het voor mensen is geschreven die helemaal niks van het begrip CMS snappen.
zitten ook wat foutjes in, maar dat weten hun toch niet :P

Wil hem best hier posten,
( 18 blz, en foto's )

mits dit mag van de modjes

[ Voor 46% gewijzigd door Vecodo op 15-06-2005 16:19 ]

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

roy2001 schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 16:17:
Roy schaamt zich ervoor
aangezien het voor mensen is geschreven die helemaal niks van het begrip CMS snappen.
zitten ook wat foutjes in, maar dat weten hun toch niet :P

Wil hem best hier posten,
( 18 blz, en foto's )

mits dit mag van de modjes
Waarom niet? :)

TS: welke resultaten met google leverde niks op: [google=online to do list]

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 16:09:
Daar zit toch geen Things to do list in? Ik wil iets volledigs en iets professioneler.
jewel ;) Taken heet dat, lijkt net op outlook eigenlijk.
Scheelt een hoop gedoe en wat serverruimte op eigen webstek. Maar als je echt iets zelf in elkaar wil zetten of installeren hou ik je niet tegen hoor :z

• Vecodo
Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 16:21:
[...]

jewel ;) Taken heet dat, lijkt net op outlook eigenlijk.
Scheelt een hoop gedoe en wat serverruimte op eigen webstek. Maar als je echt iets zelf in elkaar wil zetten of installeren hou ik je niet tegen hoor :z
True True :)
al kan je uit een CMS wel veeel meer halen.

lekker onzin post O-)

• Vecodo
Ik zal eens een modje mailen,

Hopen dat ik nu wel een reactie krijg, Vorige x geen reactie gekregen !

* modje gemaild *

[ Voor 5% gewijzigd door Vecodo op 15-06-2005 16:31 ]

• Peedy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-01 20:14
Ik heb ooit eens een scriptje van PHPFreakz.nl geplukt...
http://www.peedy.nl/kalender.php?maand=6&jaar=2005
Ik heb hem echter zelf behoorlijk aangepast, waardoor alleen geregistreerde gebruikers dingen kunnen toevoegen etc etc...

[ Voor 10% gewijzigd door Peedy op 15-06-2005 16:26 ]

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-05 11:13

André

Analytics dude

roy2001 schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 16:24:
[...]

Ik zal eens een modje mailen,

Hopen dat ik nu wel een reactie krijg, Vorige x geen reactie gekregen !

* modje gemaild *
Ik heb geen mail ontvangen ;) Maar wat wil je precies posten dan? Een ellenlange post met alleen maar code hebben we niets aan, dan kun je beter een link plaatsen.

Verwijderd

heb ook ooit eens iet soort gelijk gemaakt in php, is eigenlijk nooit volledig afgeraakt :p

heb wel een aantal dingen gevonden op sourceforget:
http://sourceforge.net/projects/agendatimemngr/ -> deze lijkt me geschikt, al kan je hem wel niet eerste proberen..
als je op SF even zoekt naar agenda kom je ook nog een aantal handige projecten tegen :)
Je zal mss wel een beetje moeten zoeken om zo'n ding te instaleren als je echt geen kennis hebt van webscripting maar ik denk dat dit je mss wel kan helpen...

hopelijk ben je er iets mee

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:23

crisp

Devver

Pixelated

Voor de geinteresseerden heb ik het CMS verslag van roy2001 op onze crewserver ter beschikking gesteld: http://crew.tweakers.net/crisp/forum/cms_verslag.doc :)

Intentionally left blank

• party42
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-05 13:14
wat dacht je hiervan:
http://www.rsscalendar.com/rss/

invullen, en via rss weer uitvragen.

Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...

• r0b
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 00:46

r0b

[rml][ PHP/MySQL]Project: Personal Database 2005[/rml], heeft een agenda, to-do list en nog wat andere leuke dingen. :)
Heb het zelf ook een tijdje gebruikt, en was er zeer tevreden mee.
crisp schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 10:20:
Voor de geinteresseerden heb ik het CMS verslag van roy2001 op onze crewserver ter beschikking gesteld: http://crew.tweakers.net/crisp/forum/cms_verslag.doc :)
Jammer dat er toch aardig wat CMS'en wel in de lijst staan maar uiteindelijk niet gereviewed konden worden.
Toch wel interessant om te lezen. :)
Ja crisp, ik weet dat hij niet van jou is. :P

[ Voor 74% gewijzigd door r0b op 16-06-2005 10:58 ]

Verwijderd

Hotmail is ook een soort online Outlook.
Heb het net zitten testen. En op zich ziet het er ok uit.
Maar ik krijg die MSN alerts niet voor elkaar.
Ik meld me aan voor de Hotmail Alert, en dan wordt ik ingelogd naar mijn agenda gegevens.
Vervolgens sluit ik de handel en open in MSN weer de MSN Alerts tab en vervolgens moet ik me weer aanmelden. Jammer dat dat niet goed werkt, of doe ik iets gigantisch fout?!

• Vecodo
r0b schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 10:56:

[...]

Jammer dat er toch aardig wat CMS'en wel in de lijst staan maar uiteindelijk niet gereviewed konden worden.
Toch wel interessant om te lezen. :)
Ja crisp, ik weet dat hij niet van jou is. :P
ja dat vond ik zelf ook jammer , dit kwam omdat ik geen Admin rechten op deze laptop heb.
zoals ik al zei verwacht er niet teveel van , want het is voor mensen die er niks vanaf weten geschreven... maar door middel van dit verslag krijg je een iets beter kijk in de grote wereld van CMS. en dan laat ik DMS en IMS er nog buiten.

Btw. Crisp bedankt voor het laaste deel eruit te halen , dit was totaal niet relevant voor tweakers.

[ Voor 13% gewijzigd door Vecodo op 16-06-2005 12:02 ]

Pagina: 1