Toon posts:

Ongeldige blokadres

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik krijg dus sinds een tijdje deze error Ongeldige blokadres..... Niet alleen bij nero maar ook bij dvd decreypter hij kapt dan gewoon in eens met branden eerst had ik het alleen met cds en nu ook met dvds... Ik kan dus geen enkele dvd meer branden nu :S en ze zeggen bij powerline dat het niet aan de combinatie asus + nec ligt alhoewel ik zou zweren dat het begon nadat ik een asus mobo had...
Ik heb me brander al geflashed van 2.17 naar 2.18 mocht ook niet baten helaas... Weet iemand nog iets?? thnx

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Nu online

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
in zo'n geval hebben we altijd je specs nodig (dus wat voor combinatie, met type nummers).
Daarnaast als je al veel gebrand hebt kan je brander versleten zijn (ordegrootte duizenden dacht ik)
En voor de rest kan je Topic Start wel wat uitgebreider, hoe meer we weten hoe beter. En geef ook nog even aan wat je zelf gedaan hebt. Even zoeken kan heel goed helpen, veel vragen zijn al eens een keer langs gekomen.

En rechtboven zit een edit mogelijkheid, niet te vaak achterkaar posten, fout van veel beginners

[ Voor 51% gewijzigd door Dirk op 15-06-2005 15:54 ]

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Verwijderd

Hoi,

Ik heb gisteren de brander Nec 3550A gekocht. Deze zit op een Asus moederbord aan gesloten, type ASUS A8V DELUXE SOCKET 939 Nu krijg ik dezelfde melding als boven staat geschreven, error Ongeldige blokadres. Dit heb ik met Nero, Dvd decrypter. Nu heb ik de laatste firmware erin gestopt, ik krijg de meldin niet meer maar nu blijft het branden bij 4% hangen. Weet iemand hiervoor een oplossing.

bedankt,
Docteranders

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:11

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Je schopt hier een topic in Overige Hardware naar boven die er overduidelijk niet in thuishoort (eerder in Opslagmedia & I/O Controllers), bovendien is het sowieso niet de bedoeling om in oude topics te posten als je niet iets nuttigs toe te voegen hebt. "Ik heb dat probleem ook" is geen toevoeging :o

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.