Gratis af te halen......

Pagina: 1
Acties:
  • 104 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-06 06:52
coax kabels :)

ben hier namelijk wat aan het opruimen en ik kom me een zooi tegen :)
als je coax kabels nodig hebt en je woont in limburg (:r) kom maar ff langs dan :)

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

Verwijderd

Helaas, Groningen is te ver weg... 8-)

• HaaZ
  • Laatst online: 12:24

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

Yep... Friesland ook jammergenoeg...

Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ

Verwijderd

heb ook nog wel een coax nic voor nop

• It-er
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09-02 07:15
waar in Limburg moet ik dan zijn? :)

en hoezo Limburg --> :r ?

what is your major malfunction???

• Marv
  • Laatst online: 11-06 06:52
Midden-Limburg (in de buurt van sittard) :)

en dat :r was alleen om te kijken of ik er reacties op zou krijgen :)

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

• It-er
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09-02 07:15
Het is dat ik geen coax-netwerk hier heb liggen, maar een vriend van me zou dat wel leuk vinden...over hoeveel meters, cm. , mm. , praten we?

Heerlen --> Sittard...bwoch is te doen he... :)

what is your major malfunction???

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10:07

Yucko

One clown to rule them all !

Hehehe .... Limburg rules .... JaJoah!

En Zitterd helemoal! Born-Sittard-Geleen zal het toch wel worden of niet soms ? >:)

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  MacBook Air M4 13" 16GB/512GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Verwijderd

miejaar dat coax gebruuk tog geine hoont mie? :)

• Valium
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22-08 14:08

Valium

- rustig maar -

Nou hier ligt anders een nieuw coax netwerk van 10 compu's. Werkt erg lekker. Veel beter dan dat hub-gedoe. Kost alleen maar pieken.

Maar ik woon in R'dam en heb niets nodig dus, jammer... Maar toch bedankt.

Verwijderd

Ik had hier ook nog 200 meter liggen , maar als je nou iemand in je straat hebt met ook een pc breek je de straat open en leg je er 2 coax kabels ;-)

Verwijderd

erg intelligent ben je niet he :? een coax netwerk is altijd trager dan een hub netwerk daar een hubnetwerk bij bijv. inet sharing elke compu een gelijke inet snelheid geeft en een coax netwerk is lekker serieel en zo een comp er tussen uit en niks snapt het meer + dat de laatste comp in netwerk dus trager kan inetten dan de 1e (8>

• OldButNotSoWise
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-02 01:07

OldButNotSoWise

TUFKAHBM

Op zaterdag 13 januari 2001 17:54 schreef Darkman het volgende:
erg intelligent ben je niet he :? een coax netwerk is altijd trager dan een hub netwerk daar een hubnetwerk bij bijv. inet sharing elke compu een gelijke inet snelheid geeft en een coax netwerk is lekker serieel en zo een comp er tussen uit en niks snapt het meer + dat de laatste comp in netwerk dus trager kan inetten dan de 1e (8>
:? Een HUB heeft na mijn beste weten intern ook een BUS structuur net zoals COAX dus, als je netwerk 10Mb is zul thuis weinig verschil merken tussen HUB based netwerk en een COAX based netwerk.

Verwijderd

nei jong, nemes gebruuk nog coax:)

Verwijderd

raad maar es wo ich woon!

• OldButNotSoWise
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-02 01:07

OldButNotSoWise

TUFKAHBM

Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/i/quote.gif als je daarop drukt in je eigen post kan je hem editten en dus ook wat toevoegen.

Is hardstikke makkelijk joh ;)

edit: zie je wel :+

Verwijderd

Helaas, overijssel is ook te ver weg.

Verwijderd

Op zaterdag 13 januari 2001 18:03 schreef HBM het volgende:
[afbeelding] als je daarop drukt in je eigen post kan je hem editten en dus ook wat toevoegen.

Is hardstikke makkelijk joh ;)

edit: zie je wel :+
wist ik al lang hoor!
Ik heb hier al redelijk wat gepost(bijna 400 posts onder deze naam, 300 onder een andere), dus dat wist ik wel hoor:)
Maar ik had geen zin om te editen:)

P.S Dit is het icoontje:Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/i/edit.gif :+

Edit dus maar ff snel>:)

Verwijderd

Ook gratis af te halen: 10mb coax/utp nic ISA© Werkt niet lekker onder Linux, maar draaide lang goed onder windhoos©

• Vorlon
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 06-08 15:10
Op zaterdag 13 januari 2001 17:54 schreef Darkman het volgende:
Nee dus, coax en utp via hub zijn even snel (als je tenminste allebei 10base neemt) een hub kun je namelijk zien als een klein stukje coax met daaraan een zooi aftakkingen. aldus meneer A.S. Tanenbaum (CN deel 2) >:)

"You are not ready for immortality yet" - Kosh Nararek

• Killjoy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:54

Killjoy

Klingon lawn products

Volgens mijn is er tussen coax en hub weinig verschil. Het enige wat ik zelf merk is dat de ping time bij coax wat hoger is. Kan ook zijn dat ik in mijn coax tijd te veel oude troep gebruikte.

Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.

Verwijderd

Sittard lol is maar een paar mins weg ;))

• iNSaNe-oNe
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:17

iNSaNe-oNe

Ja, ik ben pluizig en blauw!

Voor mij is mijn coax-keuze heel bewust gedaan!! :)

1. Geen geld voor HUBs.
2. Heb geen zin om 3 UTP-kabels via het raam bij mij naar buiten te doen en daar op mijn buurman's PC's te koppelen.
3. Maakt geen flikker uit wat betreft snelheid. 10Mb/s == 10Mb/s. Voor dat netwerkje met 6 PC's maakt me dat geen zack uit. :)

... en oranje! :P

Verwijderd

/off topic
Wahl gaaf det zuh hiej ims Linburgs kalle woar? Ich veul mich weer bienoh thoes.
/on topic

Verwijderd

Err geheel correct een HUB netwerk is even snel als een COAX netwerk.. mits beide 10Base natuurlijk...met een switch krijg je een ander verhaal... maaruh jammer dat je coax niet voor TV kan geruiken (50ohm ipv 75) anders had ik nog een stukkie van 40 meter kunnen gebruiken.
Pagina: 1