Toon posts:

MSI 875P Neo-FISR doet niets meer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
beste mensen,

ik heb uw hulp nodig,

paar dagen geleden is mijn pc opeens uitgevallen (ik heb dit wel paar keer gehad en hij reboot altijd wel weer meteen) en starte daarna niet meer op.

Ik dacht eerst dat mijn voeding het heeft begeven probeerde een ander voeding maar ik krijg hetzelfde resultaat.

ik heb daarna alles losgekoppeld behalve de moederbord voeding en de voeding voor de proc(geheugen ook eruit) en nog steeds doet hij niks, je hoort wel 1 keer een tik van de ventilatoren(dus van voeding en mobo) maar dan helemaal niks meer.

Wat ik wel raar vind is dat de ventilatoren wel gaan draaien wanneer ik de voeding van de proc niet in doet.

ik denk zelf namelijk dat of de moederbord of de proc kapot is, helaas kan ik ze zelf niet testen.

specs:

MSI 875P Neo-FISR
Intel pentium 4, 2,4g sokket 478(opgekrikt naar 3g, heb namelijk watercooling)
corsair geheugen 2x 256, 1x 512
300w voeding
ati radeon 9800 pro

zelf gedaan:
search gezocht maar kon niet echt 1 vinden met zelfde probleem
Hangen en opstartproblemen troubleshooter gelezen

Verwijderd

Een 300 watt voeding is eigenlijks te licht een zwaardere voeding is geen overbodige luxe.
Wat je kunt proberen is alleen de voeding, geheugen, videokaart en cpu aansluiten en proberen of de computer dan wel wil starten en de bios resetten, dit staat in het moederbord boekje hoe je dit moet doen. en als het dan nog niet wil kun je de onderdelen testen op een ander moederbord( als je die tot beschikking hebt) op die manier kun je problemen uitsluiten.

Als ik vragen mag wat voor voeding heb je mee getest?

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:33

Thandor

SilverStreak

Welke andere voeding heb je geprobeerd ?
Wat is een "300W voeding" . ? (Merk & typenummer etc. vermelden)

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.