Toon posts:

Altiris Probleem.

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de volgende probleem met het programma Altiris,

Als ik een image van een therminal (HP thin client t5500) probeer te maken raakt de therminal in een loop (hij start heletijd opnieuw op) waardoor hij geen image kan maken.
Zelf dacht ik dat het aan de instellingen van Altiris lag maar ik heb tot nu toe nog niets gevonden.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Als ik Quick Disk Image... doe krijg ik de volgende melding "This device may have a write filter enabled. Please make sure it's disabled and create a job to perform this task, or use one of the thin client sample events" heb al gekeken naar de sample events maar heb niks gevonden.

Alvast bedankt.

• Herby
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-01-2022

Herby

Stalknecht

Je moet even een nieuwe job aanmaken aan de hand van de samples. Dus eerst even het schrijffilter uit (ewfmgr -disable).
Die loop heeft waarschijnlijk te maken met de bootvolgorde. Controleer dat de TC LAn als 1e optie hebben. Je kunt dit ook in de job inbouwen er zit namelijk bij de samplejobs een change bootorder programma erg handig ;)

Compromis? Hoezo heb ik het mis dan?! | Geluk = gelul met een K | з=(•̪●)=ε

• Adelbert
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 27-01-2021
ewfmgr ?? Waar kan ik dit vinden?

De loop wordt waarschijnlijk veroorzaakt door de RDeploy. Netwerk boot moet niet op 1 staan omdat dan de TC dan wel opnieuw blijft opstarten.

Voor je image eerst even bootorder draaien die de volgorde tijdelijk aanpast.

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 24-03 14:20

Equator

Crew Council

#whisky #barista

euhh.. Iets met ouwe koeien en zo :)

Topic is bijna 2 jaar oud. Dus zal nu wel opgelost zijn denk ik ;)

Dit topic is gesloten.