Het is weer eens zover, er moest een PC onder handen genomen worden. Daar waar eerst een Windows ME met Plus! Jungle theme stond, draait nu netjes een XP. Het is een 667MHz machine met 256Mb geheugen, dus dat moest hij best trekken. En inderdaad, het installeren en configureren verliep geheel zonder problemen.
Dat moet natuurlijk argwaan wekken, een installatie zonder problemen... en jawel, hij start nu bij het booten niet in 1 keer door. Ik moet doodleuk een keer op <DEL> rammen om door te kunnen. Dit was uiteraard niet zo en ik heb, op een netwerkkaart die niet meer reageerde, niets aan het systeem veranderd.
Na het drukken op DEL gaat alles wel gewoon door en werkt het systeem zonder problemen, maar ik kan dit natuurlijk niet zo teruggeven aan de eigenaar. Heeft iemand dit ooit eerder gezien? Ik niet namelijk
BIOS settings is het in ieder geval nergens op te herleiden... geen idee meer waar het aan zou kunnen liggen.
Dat moet natuurlijk argwaan wekken, een installatie zonder problemen... en jawel, hij start nu bij het booten niet in 1 keer door. Ik moet doodleuk een keer op <DEL> rammen om door te kunnen. Dit was uiteraard niet zo en ik heb, op een netwerkkaart die niet meer reageerde, niets aan het systeem veranderd.
Na het drukken op DEL gaat alles wel gewoon door en werkt het systeem zonder problemen, maar ik kan dit natuurlijk niet zo teruggeven aan de eigenaar. Heeft iemand dit ooit eerder gezien? Ik niet namelijk
Dell Dimension XPS B667r
BIOS Version A02
Intel(R) Pentium(R) III PRocessor, 667MHz
256MB System RAM
Keyboard.................. Detected
Legacy Mouse.......... Detected
USB Legacy............. Enabled
Fixed Disk0: Maxtor 31536H2 (UDMA=66MHz)
ATAPI CD-ROM R/RW 12x8x32
ATAPI CD-ROM HITACHI DVD-ROM GD-5000
Press <DEL> to Resume
Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.