Garantie TFT/LCD Schermen & (Dode) Pixel Normeringen

Pagina: 1
Acties:

• Mesh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-08-2024

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Topicstarter
Ben me momenteel een beetje aan het verdiepen in de garantie voorwaarden op TFT/LCD schermen.

Sommige zullen me misschien herkennen van IA.net, waar ik nu de Hami IA organiseer en co-organisator ben van de DIY zelfbouw beamer onderdelen AC.

We willen straks dus ook schermen gaan leveren, alleen ben ik dus op zoek naar alle algemene garantie voorwaarden & hoe de (dode) pixel normeringen nu precies te werk gaan.

Aangezien wij schermen leveren die bedoeld zijn voor een vrij aparte doelgroep, de zelfbouw beamer bouwers, die het scherm na aankoop gelijk strippen om in te kunnen inbouwen.

Hierdoor vervalt natuurlijk een deel van je garantie, maar ik hoorde dat je zowiezo op elektronische onderdelen tot 2 jaar garantie zou moeten hebben. Ik kan dit alleen niet terugvinden.

Signature?

• Brothar
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-02 09:14

Brothar

meester

Ik denk daarbij gedoeld werd op de onderdelen in je PC. Dus geluidskaart, grafische kaart, hard-disk etc.

eagle

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-08 15:47
Lijkt mij dat wanneer je een monitor uit elkaar haalt dat je niet meer op garantie hoeft te rekenen.

• Mesh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-08-2024

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Topicstarter
LordLynx schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 13:55:
Lijkt mij dat wanneer je een monitor uit elkaar haalt dat je niet meer op garantie hoeft te rekenen.
Jah ons dus ook, maar als je iets uit elkaar haalt en indien nog werkt. En vervolgens door technische mankementen stuk gaat en niet door de consument zelf kapot is gemaakt. Wat dan?

[ Voor 3% gewijzigd door Mesh op 15-06-2005 15:22 ]

Signature?

Verwijderd

Osdorp-Dude schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 15:22:
[...]

Jah ons dus ook, maar als je iets uit elkaar haalt en indien nog werkt. En vervolgens door technische mankementen stuk gaat en niet door de consument zelf kapot is gemaakt. Wat dan?
Bewijs jij dan maar eens dat hij niet door toedoen van de consument stuk is gemaakt ;)

• Bl0cKeR
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:01

Bl0cKeR

titel

Zo gauw jij het scherm demonteert vervalt alle garantie. Dit is iets wat je van tevoren weet en waar je dus mee instemt als je het toch doet. Wil je dit voorkomen zul je op zoek moeten gaan naar losse panelen wat me vrij lastig lijkt.
Succes in ieder geval :)

sigh

Pagina: 1