Ik ben in mijn lunchbreak even door de Downloaden niet perse oorzaak malaise muziekindustrie gewandeld. Zoals gebruikelijk weer veel trolls, flames dubbel posts en andere onzin. Op een paar inzichtvolle reacties na niets bijzonders dus.
Ik denk er komt vast nog veel meer, dus ik open alvast een draadje
Maar kan deze reactie in elk geval alvast naar de -2? Voegt helemaal niets toe en zet aan tot trolls/flames. Misschien zie ik het verkeerd, maar die reactie komt bij mij in elk geval over als een -2, helemaal het feit dat meneer het nodig vond het faxnummer ook nog even te posten...
Zo, straks nog een keer met de bezem er over. Heb nog 200+ modpoints over
EDIT:
Weet ik botoo, het ging me er om dat het fax nummer er wel heeft gestaan. Ik blijf het een onzinnige reactie vinden. Maar goed op -1 zullen de meeste mensen hem niet zien. (kon het niet laten er nog een 0 gemodereerd overheen te gooien)
En die haakjes zijn al weg
Ik denk er komt vast nog veel meer, dus ik open alvast een draadje
Maar kan deze reactie in elk geval alvast naar de -2? Voegt helemaal niets toe en zet aan tot trolls/flames. Misschien zie ik het verkeerd, maar die reactie komt bij mij in elk geval over als een -2, helemaal het feit dat meneer het nodig vond het faxnummer ook nog even te posten...
Zo, straks nog een keer met de bezem er over. Heb nog 200+ modpoints over
EDIT:
Weet ik botoo, het ging me er om dat het fax nummer er wel heeft gestaan. Ik blijf het een onzinnige reactie vinden. Maar goed op -1 zullen de meeste mensen hem niet zien. (kon het niet laten er nog een 0 gemodereerd overheen te gooien)
En die haakjes zijn al weg
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2005 13:25 ]