Toon posts:

Altiris Probleem.

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de volgende probleem met het programma Altiris,

Als ik een image van een therminal (HP thin client t5500) probeer te maken raakt de therminal in een loop (hij start heletijd opnieuw op) waardoor hij geen image kan maken.
Zelf dacht ik dat het aan de instellingen van Altiris lag maar ik heb tot nu toe nog niets gevonden.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Als ik Quick Disk Image... doe krijg ik de volgende melding "This device may have a write filter enabled. Please make sure it's disabled and create a job to perform this task, or use one of the thin client sample events" heb al gekeken naar de sample events maar heb niks gevonden.

Alvast bedankt.

Verwijderd

Hier precies hetzelfde probleem. Op het altiris forum staat dat het installeren van RDeploy 6.5 dit probleem oplost.

Edit: welke versie heb je ?

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2007 12:22 ]

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Het crossposten van je probleem wordt niet echt gewaardeerd op GoT :) Ik sluit dit topic dan ook met het verzoek dit in het vervolg niet meer te doen.

[Altiris DS] Clients blijven opnieuw opstarten.

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Dit topic is gesloten.