[Outlook 2000] Wizard eerste gebruik herstarten

Pagina: 1
Acties:

• Haranaka
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-06 23:13
Ik heb outlook geinstalleerd als onderdeel van office 2000, nadat de install complete is en je outlook voor het eerst opstart wordt er een wizzard gestart die om zaken als een exchange server instellingen vraagt en dergelijke.
Nu heb ik daar kennelijk iets verkeerd ingevoerd want als ik outlook start krijg ik geen agenda of wat dan ook voor je, alleen zie ik de diskettestation en de c schijf en dergelijk. Ik kan ook niet in de opties komen.
Vandaar dat ik die wizzard nog een keer wil starten. Iemand een idee hoe dat moet? Of welke bestanden ik daarvoor eerst moet verwijderen?

...

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Outlook, Office, een ander subforum :P
Software Algemeen > Officesuites en -software :)

Heb je al eens in het bestandsmenu gekeken? Levert simpelweg het toevoegen van een e-mailaccount niet de oplossing? Dan zal je gedwongen worden een .pst te maken. Of misschien is je Exchangeserver niet beschikbaar. Anyhow als je niet op een melding hebt geklikt en je hebt een emailaccount ingeteld, dan is er iets niet helemaal goed en zou er wel een foutmelding moeten komen.

Je kan even je profiel verwijderen en opnieuw aanmaken, of anders alles daarin wat naar Office verwijst?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• Haranaka
Ik heb in c:\docs & set\naam\ alles wat te maken heeft met office en outlook hernoemt of verwijderd maar dat heeft geen effect. Nergens op dit systeem is een .pst bestand te vinden.
Een herinstallatie van ooofice biedt ook geen oplossing.
Onder extra is de knop opties licht grijs en kan hem dus ook niet openen om het een en ander aan instellingen te controleren en aan te passen. Een email account aanmaken lukt dus ook niet.

Iemand nog suggesties?

...

• Haranaka
Ik heb gevonden wt ik zocht, in het configuratie scherm staat een icoontje post waar ik mijn instellingen kon aanpassen.

...