Toon posts:

IPAQ Data uitwisseling XP vs SD

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb via XP een SecureDigital van 512 MB geformateerd met FAT32 onder XP. (voor mijn IPAQ)
Wanneer ik data kopieër via de SD cardreader van mijn pc naar SD ben ik al het overige kwijt.
Het lijkt er dan op dat alles is overschreven. Formateren via de IPAQ is niet mogelijk.

Wat kan hier de oorzaak en oplossing van en voor zijn?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2005 12:01 ]

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-02 09:13

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Vreemd verhaal.
Je formateerd je SD en als je er dan data heenzet is ie 'het overige' kwijt? Welk overige?

Verder begrijp ik niet wat het te maken heeft met je iPaq, als je de SD in een card-reader gebruikt.

Graag ff wat meer uitleg :)

[ Voor 39% gewijzigd door Oscar the Grouch op 15-06-2005 11:25 ]

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik het SD geheugen in mijn IPAQ.
Met het overige bedoel ik de data die reeds aanwezig was.
Hier stonden de bestanden van de TomTom installatie en een aantal tekst bestanden.

Via mijn cardreader heb ik bestanden (MP3's) van mijn PC naar het SD geheugen gekopieerd.
Na deze aktie en het terug plaatsen van de SD in de IPAQ constateerde ik dat deze data verdwenen was. Het onderling uitwisselen van data via IPAQ <-> SD (FAT32) <-> Cardreader <-> Harddisk (NTFS) geeft dus problemen, alleen de oorzaak is mij nog niet duidelijk.

In de IPAQ wordt het geheugen als helemaal leeg weergegeven.
De MP3's staan er via XP <-> Cardreader nog wel maar de TomTom installatie bestanden kan ik dus niet meer terug vinden. Na het plaatsen van bestanden krijg ik ook de onderstaande vreemde mappen en bestanden te zien:

Afbeeldingslocatie: http://www.2msweb.nl/6kamp/images/upload/SD.jpg

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2005 12:04 ]