corporate TLD?

Pagina: 1
Acties:

• insanebum
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 02-12-2025
kreeg dit binnen via de mail - kan dit echt?

As UNIDT BV we have the opportunity to present to you a new era of the Internet industry. For the first time, corporate Top Level Domains (cTLDs) and public Top Level Domains (pTLDs) are available worldwide. This means you can now register your very own TLD. Instead of ending with the usual .com, .org, .net, or country code domain (.de, .se, .nl, co.uk), your future Domain Name will be synonymous with the name of your company, organization or brand, like .tiscali or .saab. And with a pTLD it can be any term you would like to register like .house or .date .

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Lijkt me heeeeeeeeeel sterk :)

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12:14

Haan

dotnetter

Snelle google levert mij dit op:
http://inaic.com/index.php?p=unidt
All corporations in the world now have a choice. They can establish their Internet presence where it counts. At the top of the root system. After all why be known as ibm.com when you can just be .ibm. A simple and elegant solution to domain name confusion.

[ Voor 66% gewijzigd door Haan op 15-06-2005 09:28 ]

Kater? Eerst water, de rest komt later

• Arnold
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:36
enige is dat wel iedereen via hun DNS moet surfen....

• netvor
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-04-2024
Ik snap echt vrij weinig van wat die lui op hun site schrijven. Het is allemaal erg "BizNiz" geschreven. (8>
Anyway, begrijp ik het goed dat deze lui gewoon een aparte DNS tree beheren? Dat dus alle netwerken die met hun DNS meedoen tezamen een andere mapping van hostnames naar IPs vormen? Een soort parallel universum? :X

Computer Science: describing our world with boxes and arrows.

• insanebum
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 02-12-2025
zoals ik het nu lees hebben ze een nieuw tld bedacht, wat nu al onder bepaalde voorwaarden kan gaan werken (de internet2 upgrade kit - die een drietal public dns-en toevoegt). Op termijn hoopt deze organisatie dat iedere isp dit nieuwe tld gaat aanbieden.

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12:14

Haan

dotnetter

Wel een hoop geblaat trouwens van die jongens. De helft van die pagina die ik hierboven had, gaat over de 'professionals' die de organisatie runnen :X Alsof dat extra vertrouwen moet wekken ofzo.

Kater? Eerst water, de rest komt later

• Cybje
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:14

Cybje

First Post!

Dit wil je toch ook helemaal niet ... dan krijg je verschrikkelijk veel TLD's, die veel sneller 'op raken' en wordt het zelfs nog onoverzichtelijker.

Wat ruist er door het struikgewas

• Coach4All
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07:58

Coach4All

I'm a Coach 4 All

Zelfde vage constructie als http://new.net/ als je het mij vraagt.
Ze gaan alleen een stapje verder.

:r

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

Pagina: 1