In het eerste weekend bij een vriendin van me op bezoek geweest. Hoofdreden was haar pc, maar ook omdat ik een aantal foto's van haar wilde maken.
Met een z/w rolletje van 36 in mijn camera aan de slag gegaan.
Een groot aantal van de foto's zijn mislukt vanwege een te korte sluitertijd en dus te donker. Deze waren binnen genomen en ik heb geen rekening gehouden met het mindere licht.
Vanmiddag moet ik ook nog terug naar de fotozaak waar ik het rolletje heb laten ontwikkelen en digitaliseren. Op bijvoorbeeld #5 zie je op haar linkerarm een witte vlek. Dit is stof op de gebruikte scanner. De negatieven zien er goed uit.
Camera: Canon RebelG ( 500N ) met EF 35-80mm f/4-5.6 III lens.
Het gaat mij bij deze foto's vooral om de compositie en die vindt ik zelf wel gelukt.
[edit] Nu met echte thumbs...

Met een z/w rolletje van 36 in mijn camera aan de slag gegaan.
Een groot aantal van de foto's zijn mislukt vanwege een te korte sluitertijd en dus te donker. Deze waren binnen genomen en ik heb geen rekening gehouden met het mindere licht.
Vanmiddag moet ik ook nog terug naar de fotozaak waar ik het rolletje heb laten ontwikkelen en digitaliseren. Op bijvoorbeeld #5 zie je op haar linkerarm een witte vlek. Dit is stof op de gebruikte scanner. De negatieven zien er goed uit.
Camera: Canon RebelG ( 500N ) met EF 35-80mm f/4-5.6 III lens.
Het gaat mij bij deze foto's vooral om de compositie en die vindt ik zelf wel gelukt.
[edit] Nu met echte thumbs...

[ Voor 11% gewijzigd door MuddyMagical op 15-06-2005 08:57 . Reden: Echte thumbs gemaakt. Sry ;) ]