Omdat mijn vorige topic kennelijk bij een aantal mensen in de smaak viel, heb ik een vervolgje gemaakt.
1) Een close up van het korenveld. Nu is meer detail te zien in de aren op de voorgrond.

2) Een brandnetel. Met het juiste licht kan de lelijkste plant nog de moeite van het fotograferen waard zijn. Helaas had ik niet zo veel tijd om met deze scene te experimenteren want na een paar seconden was het uit met de pret. Zo snel draait de zon als-ie laag staat.

3) Nóg een weiland. Tja, spreekt voor zich. Helaas heb ik niet de vos en de haas kunnen fotograferen die elkaar achterna zaten en op 2 m afstand van mij liepen.

4) Struikje

5) Zowaar gelukt om een vleermuis te kieken
Niet echt groot helaas, dus ik heb moeten croppen. Voor het web is het groot genoeg in elk geval. Het viel me op dat je de lucht door zijn vleugeltjes kunt zien schijnen. Of dat komt doordat zijn vleugeltjes zo dun zijn of door de sluitertijd van 1/60 weet ik niet.

6) Nog een die wel aardig was.
1) Een close up van het korenveld. Nu is meer detail te zien in de aren op de voorgrond.
2) Een brandnetel. Met het juiste licht kan de lelijkste plant nog de moeite van het fotograferen waard zijn. Helaas had ik niet zo veel tijd om met deze scene te experimenteren want na een paar seconden was het uit met de pret. Zo snel draait de zon als-ie laag staat.
3) Nóg een weiland. Tja, spreekt voor zich. Helaas heb ik niet de vos en de haas kunnen fotograferen die elkaar achterna zaten en op 2 m afstand van mij liepen.
4) Struikje
5) Zowaar gelukt om een vleermuis te kieken
6) Nog een die wel aardig was.