Toon posts:

wireless tv link philips

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.net4u.be/catalog/images/products/395.jpg

ik heb bovenstaand product dus, maar soms is er sprake van ruis. kanalen wisselen heb ik al gebrobeerd. is er een manier om of het ontvangst te versterken of het verzendkastje? achterzijde bestaat uit 3 tulpen en 1 voeding, dus geen losse antenne oid.

dank

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Waarschijnlijk heb je gewoon pech gehad. Dit soort apparaatjes maken vaak gebruik van de 2,4 GHz frequentieband, net als WiFi accespoints, magnetrons en automatische garagedeuren. Dit omdat hier geen licentie voor nodig is om te mogen zenden. Het beste wat je kunt proberen is idd van kanaal te verwisselen en hopen dat je nog ergens een rustig kanaal kunt vinden. Of, als een echte tweaker zijnde :P, zou je kunnen proberen het zendvermogen op te voeren. Je hebt dan echter wel weer het risico dat je door de versterking alleen nog maar meer ruis krijgt, waardoor je er nog niks mee opschiet.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Verwijderd

Topicstarter
op 1 kanaal stoort hij zodanig met mijn wifi dat geen van beide werkt. maar er is hardwarematig weinig mogelijk dus?

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 00:55:
op 1 kanaal stoort hij zodanig met mijn wifi dat geen van beide werkt. maar er is hardwarematig weinig mogelijk dus?
Nee, niet echt. Openmaken en een reflector op de antenne doen, zodat het signaal gerichter is... ditto voor wlan =/ je zit gewoon op een druk frequentiegebied...