Een collega wil een nieuwe PC, dus hij vraagt aan mij: welke zal ik nemen?
Dus ik zeg: die moet je zelf bouwen, dat is veel beter!:P
Maar dat kan 'ie natuurlijk niet, dus ik heb aangeboden om het voor hem te doen, en ook alle onderdelen uitzoeken/bestellen voor +/- F5000,-.
Maar nu bekruipt mij het akelige gevoel dat dit waarschijnlijk niet zo verstandig is, omdat hij er totaal geen verstand van heeft en mij dus continue telefonisch zal gaan lastig vallen.:(
Bij zelfbouw krijg je natuurlijk ook geen 'geweldige softwarebundel!' bij, en dat is nou net wat de nitwit-thuisgebruiker wil hebben, en 'carry-in garantie' is ook uit den boze.
Dus er zijn nu 2 mogelijkheden:
1. Ik stuur 'em gewoon naar de Dixons, en bemoei me er verder niet mee.
2. Ik bouw het voor hem, met alle gevolgen van dien.
Wat is verstandig?
Dus ik zeg: die moet je zelf bouwen, dat is veel beter!:P
Maar dat kan 'ie natuurlijk niet, dus ik heb aangeboden om het voor hem te doen, en ook alle onderdelen uitzoeken/bestellen voor +/- F5000,-.
Maar nu bekruipt mij het akelige gevoel dat dit waarschijnlijk niet zo verstandig is, omdat hij er totaal geen verstand van heeft en mij dus continue telefonisch zal gaan lastig vallen.:(
Bij zelfbouw krijg je natuurlijk ook geen 'geweldige softwarebundel!' bij, en dat is nou net wat de nitwit-thuisgebruiker wil hebben, en 'carry-in garantie' is ook uit den boze.
Dus er zijn nu 2 mogelijkheden:
1. Ik stuur 'em gewoon naar de Dixons, en bemoei me er verder niet mee.
2. Ik bouw het voor hem, met alle gevolgen van dien.
Wat is verstandig?