Ik heb net nieuw geheugen (2x 512 DDR pc 3200 crucial ) gekocht, maar ik krijg vastlopers.
Als ik 1 van de 2 er in doe dan kom ik gewoon in windows en laad alles goed, maar als ik beide er samen in hebt dan of hij komt even in windows en je ziet alleen de achtergrond nog of hij laad nog wat maar dan loopt de pc vast.
Ik heb ook nog andere slots geprobeerd, maar dat maak niets uit.
Ze worden beide ook wel herkend samen.
Ook heb ze ook in de goede volgorde in de slots.
Ik heb nog 2 dezelfde modules die wel werken, alleen zijn wel wat ouder, en zien er aan de vlakke kant wel wat anders uit, maar hebben hetzelfde type nummer.
Ik heb ook nog even memtest gedaan maar heb geen fouten gekregen.
Ik heb een MSI neo2 platinum.
Ik heb nog wel even gezocht naar dit probleem maar nergens wat kunnen vinden, zelfs niet een faq hierover ofzo bij crucial.
Als ik 1 van de 2 er in doe dan kom ik gewoon in windows en laad alles goed, maar als ik beide er samen in hebt dan of hij komt even in windows en je ziet alleen de achtergrond nog of hij laad nog wat maar dan loopt de pc vast.
Ik heb ook nog andere slots geprobeerd, maar dat maak niets uit.
Ze worden beide ook wel herkend samen.
Ook heb ze ook in de goede volgorde in de slots.
Ik heb nog 2 dezelfde modules die wel werken, alleen zijn wel wat ouder, en zien er aan de vlakke kant wel wat anders uit, maar hebben hetzelfde type nummer.
Ik heb ook nog even memtest gedaan maar heb geen fouten gekregen.
Ik heb een MSI neo2 platinum.
Ik heb nog wel even gezocht naar dit probleem maar nergens wat kunnen vinden, zelfs niet een faq hierover ofzo bij crucial.
[ www.coredamage.com ] - [ Z mod (W40k:DOW) ]