IBM thinkpad echt zo sterk?

Pagina: 1
Acties:
  • 117 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plukke
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19-09 18:39
Hoi,

Aangezien ik me redelijk in de richting van IBM aan het orienteren ben heb ik er nog een vraag over. Specs etc dit keer neit, ik kan zelf prima een eisenlijstje samenstellen. Wat dan wel?

Nou, ik lees op GoT dat je op alle thinkpads kan gaan staan, dat van de tafel vallen niet erg is enz enz. Mijn vraag is, is dit zo en geld dit ook voor de budget serie (R, en dus niet alleen op A, X, T).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-09 11:34
Even zoeken ;)

IBM T-Laptop keuze + keyboard vraag
Zag dat hij al in een topic van jou was vernoemd, maar daar staat het toch echt in :)

[ Voor 40% gewijzigd door Roberto op 15-06-2005 08:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-04 02:56
Ervaringen van anderen zijn niet echt een goede raadgever hier.
Dat soort ervaringen zijn vaak meer een kwestie van geluk hebben en niet een eigenschap van de notebook.
M'n Compaq is ook al een aantal keer gevallen maar daarover lees ik hier niks.
Ook garandeert IBM met hun speciale drives alleen dat de data op de drive veilig is, niet de hele PC. Trap dus niet in dit soort reclame truukjes. :)

Senile! Senile Oekaki

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GH45T
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:08
_bas_ schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 16:23:
Ervaringen van anderen zijn niet echt een goede raadgever hier.
Dat soort ervaringen zijn vaak meer een kwestie van geluk hebben en niet een eigenschap van de notebook.
M'n Compaq is ook al een aantal keer gevallen maar daarover lees ik hier niks.
Ook garandeert IBM met hun speciale drives alleen dat de data op de drive veilig is, niet de hele PC. Trap dus niet in dit soort reclame truukjes. :)
Ach ja een IBM laptop is gewoon erg degelijk, wil niet zeggen dat een ander merk dat niet is maar ze zijn gewoon erg degelijk.

En daarbij over die harde schijf: Als je laptop valt vergoed je verzekering dit meestal wel (gedeeltelijk) enige wat je dan nog kwijt bent is je data. Fijn dat IBM daar een systeem voor heeft dat die data behouden blijft. Het apparaat kun je eenvoudig vervangen maar je data is vaak uren en uren werk vooral voor al die soepkippen die nog steeds geen back-ups maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:57
Je moet natuurlijk niet verwachten dat nadat jij hem vanaf de dom hebt gegooid, er een bus overheen heeft gereden, en het ook ook nog even hard heeft geplenst, je daarna in de trein nog ff lekker je filmpje kan kijken ofzo.

In de reclame vertellen ze gewoon dat de harddisk op slot gaat bij grote g-krachten. Dit houdt in dat de leeskop van de harddisk in parkeerstand gaat en dus niet bij impact een kras trekt over het oppervlak van de schijf, zodat idd je data bewaart blijft.

Ook zijn de scharnieren van het scherm heel goed. Je kan de laptop aan het scherm vasthouden. Maar dit is niet zo bijzonder, mijn vaio heeft ook zeer goede scharnieren..

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soepkip
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:37

soepkip

Kratjes kunnen nu ook voorin

GH45T schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 16:35:
vooral voor al die soepkippen die nog steeds geen back-ups maken ;)
Heee.!!...I recent that !! maarre hoe weet je dat ?

Beste film ooit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dido
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:19

Dido

heforshe

offtopic:
I resent : ik ben er niet blij mee
I resend: ik verstuurde opnieuw
I recent: ik, net nog ;)

Wat betekent mijn avatar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GH45T
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:08
soepkip schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 16:48:
[...]

Heee.!!...I recent that !! maarre hoe weet je dat ?
* GH45T wist niet dat hier echte soepkippen rondliepen op dit forum :P maargoed als jij dat al doet is het toch mooi :D

back ontopic dan maar?

[ Voor 7% gewijzigd door GH45T op 15-06-2005 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PASware
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:36
De IBM T serie was de enige die goed door de test van de NASA kwam, dat zegt heel wat. Maar de R serie is natuurlijk wel weer anders dan de T serie.

Maar zowiezo: IBM laptops behoren tot de stevigste

Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InsjaHH
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01-09 22:51
Naast de degelijkheid en build quality waar iedereen het altijd over heeft van IBM laptops, geeft het ook een stukje " uitstraling " naar buiten toe. Altijd leuk om responses te horen van, " woow " een IBM :9. Het is niet een ding dat ieder ander doorsnee consument in huis heeft.

Nu wil ik zeker niet beweren dat het bij een Sony, HP, Compaq of elk ander merk het niet het geval is, maar je snapt wel wat ik bedoel.

Goed, daar ging je vraag natuurlijk niet over ;). Als je de prijzen bekijkt over de afgelopen jaren, dan zijn de IBM laptops over het algemeen niet erg in hun waarde gedaald.

Website, Flickr, FB, Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marco
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18:08
Ik heb momenteel een T40, en alle onderdelen voelen gewoon oerdegelijk aan, maar om daar nou een hoop geld aan uit te gaan geven vind ik ook weer een beetje zonde.
Voor veel minder geld heb je betere specs, maar je moet iets voorzichtiger zijn. ;)
Pagina: 1