Dit topic open ik om te kijken of jullie nog advies hebben en de vraag is eigenlijks : Kan ik er vanuit gaan dat mijn moederbord brak is ???
Volgende systeem
ASUS K8V-X moederbord
Sempron 3000 processor
2x kingston 512 geheugen
ATI 9600XT videokaart
Seagate SATA 120GB
Het probleem is als volgt : bij het installeren van Xp komt hij met 2x512 reboot hij bij het controleren van de harde schijven, met 1x512 hangt ie op het controleren v.d harde schijven.
Ik heb het volgende geprobeerd : Andere voeding (500watt techsolo, 350 stnd, 400stnd) lijkt me stug dat het daar dan aan ligt
, andere videokaart, de harde schijf in een ander systeem getest en die werkte prima, ander geheugen, andere geheugen bank
dat was het wel zo'n beetje ik ben all out of idea's en denk dat mijn moederbord gewoon terug moet of is er iets wat ik mogelijk over het hoofd zie ?
Volgende systeem
ASUS K8V-X moederbord
Sempron 3000 processor
2x kingston 512 geheugen
ATI 9600XT videokaart
Seagate SATA 120GB
Het probleem is als volgt : bij het installeren van Xp komt hij met 2x512 reboot hij bij het controleren van de harde schijven, met 1x512 hangt ie op het controleren v.d harde schijven.
Ik heb het volgende geprobeerd : Andere voeding (500watt techsolo, 350 stnd, 400stnd) lijkt me stug dat het daar dan aan ligt
dat was het wel zo'n beetje ik ben all out of idea's en denk dat mijn moederbord gewoon terug moet of is er iets wat ik mogelijk over het hoofd zie ?
I wanted to change the world but god wouldnt give me the source code