ik heb een comboboxmodel gemaakt...maar zit nog met een klein probleem...als jullie de code zien dan zien jullie het waarschijnlijk meteen....maar ik zit nu al vanaf vanochtend half 8 voor de pc en ik kan nog net mijn eigen naam tikken en lezen....
hij geeft 12 keer dezelfde (laatste naam uit me tabel) weer
ik moet dus de klanten uit mij tabel in mijnArray hebben....
ik heb al wat verscheidene dingen geprobeerd...en ben tot dit resultaat gekomen, alleen het is 12 x dezelfde naam..
Java:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
| try { Statement s = database.connection.createStatement(ResultSet.TYPE_SCROLL_SENSITIVE,ResultSet.CONCUR_READ_ONLY); s.executeQuery("SELECT `klant_naam` FROM `klant`" ); ResultSet rs = s.getResultSet(); rs.last(); int arij = rs.getRow(); rs.beforeFirst(); mijnArray = new Object[arij]; System.out.println("rijen voor mijnarray"+arij); //int R=0; while(rs.next()) { for(int i=0; i<arij;i++){ mijnArray[i]=rs.getString("klant_naam"); //mijnArray[R]=rs.getString("klant_naam"); //System.out.println("mijnArray"+mijnArray[i]); }//R++; } rs.close(); data = mijnArray; } catch (Exception e) { System.out.println("Error: " + e); } |
hij geeft 12 keer dezelfde (laatste naam uit me tabel) weer
ik moet dus de klanten uit mij tabel in mijnArray hebben....
ik heb al wat verscheidene dingen geprobeerd...en ben tot dit resultaat gekomen, alleen het is 12 x dezelfde naam..
[ Voor 14% gewijzigd door urkelman op 14-06-2005 22:16 ]