Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Beetje problemen met het instellen van mijn P910. Alles werkt echter vind ik een paar dingen vreemd werken.

- Als er GPRS verbinding is kan je niet gebeld worden. Is dit normaal? En, zo niet, hoe is dit uit te zetten?

- Ik wil gebruik maken van OrangeWorld en Internet. Nu heb ik twee Internet accounts; één voor World en één voor Internet. Is dit de manier of kan het ook anders?

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 21:04:
Beetje problemen met het instellen van mijn P910. Alles werkt echter vind ik een paar dingen vreemd werken.

- Als er GPRS verbinding is kan je niet gebeld worden. Is dit normaal? En, zo niet, hoe is dit uit te zetten?

- Ik wil gebruik maken van OrangeWorld en Internet. Nu heb ik twee Internet accounts; één voor World en één voor Internet. Is dit de manier of kan het ook anders?
Hoe je World instelt weer ik niet. Meen dat je de instellingen per sms kunt laten sturen door Orange. Staat iets van op hun site. Dat belprobleem kun je instellen bij de internetinstellingen. Daar kun je aangeven dat je tijdens het browsen het bellen voorrang geeft.