[WMP] Lang bezig met 'verbinden' voor starten film? *

Pagina: 1
Acties:

• shure-fan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22-08 22:40
hoi als ik een mp3tje afspeel via media player dan is er niks aan de hand, Maar als ik een film wil zien of een korte film/videoclip ofzo dan loopt ie voor een tijdje vast dit varieert aan de grote van het bestand, bij een videoclip kan dit 10 seconden zijn, maar bij een film kan dit wel oplopen tot 40 seconden. Er staat dan ook altijd "Verbinden......" op het onderste plekje waar normaal de artiest/album/bla en de tijd te zien is.

kan iemand mij helpen dit probleem op te lossen want ik ben inmiddels de draad kwijt

Voip enthousiastelling, Liever een kabel dan wifi

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik pas je topictitel even aan :) Ben je al eens door de opties heengelopen om te zien of er nergens iets tussen staat wat over een verbinding met het Internet rept?

wmp 10 wil verbinden...? > [WMP] Lang bezig met 'verbinden' voor starten film? *

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Wacky
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-08 22:19

Wacky

Dr. Lektroluv \o/

Volgens mij zit het zo :Y)

Tijdens het verbinden leest WMP de headers van het geopende bestand in en controleerd o.a. of de gebruikte codecs ook aanwezig zijn in WMP :)

• shure-fan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22-08 22:40
Wacky schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 21:04:
Volgens mij zit het zo :Y)

Tijdens het verbinden leest WMP de headers van het geopende bestand in en controleerd o.a. of de gebruikte codecs ook aanwezig zijn in WMP :)
maar dat het zolang dan duurt, dat is toch niet normaal....? of zie ik dat fout

Voip enthousiastelling, Liever een kabel dan wifi