Hey,
Ik heb hier een PC staan van een bekende... het is een Sony Vaio
Een laptop - desktop dinges... het is een desktop met breedbeeldmonitor waarvan het tobo dichtgeklapt kan worden..
Okay, heel leuk maar het probleem dat dit ding heeft is he volgende:
Hij werkt gewoon... na een koude start draait ie ongeveer een kwartiertje, maar daarna loopt ie vast en reboot ie... en vervolgens blijft ie rebooten zodra die windows wil opstarten...
Zet je hem een halfuurtje uit en zet hem weer aan en je kunt een kwartiertje aan de slag
Hey systeem heeft constant een tempratuur van rond de 40 graden en komt daar niet boven (heeft ie de kans niet voor
).
windows is er al opnieuw opgezet, hielp niks...
Deivers heb ik amper de tijd voor om te downloaden
Het is een Sony Vaio PCV-W1 series systeem.
P4 2800 mhz
512 MB ram
Iemand enig idee wat het probleem kan zijn?
Ik heb hier een PC staan van een bekende... het is een Sony Vaio
Een laptop - desktop dinges... het is een desktop met breedbeeldmonitor waarvan het tobo dichtgeklapt kan worden..
Okay, heel leuk maar het probleem dat dit ding heeft is he volgende:
Hij werkt gewoon... na een koude start draait ie ongeveer een kwartiertje, maar daarna loopt ie vast en reboot ie... en vervolgens blijft ie rebooten zodra die windows wil opstarten...
Zet je hem een halfuurtje uit en zet hem weer aan en je kunt een kwartiertje aan de slag

Hey systeem heeft constant een tempratuur van rond de 40 graden en komt daar niet boven (heeft ie de kans niet voor
windows is er al opnieuw opgezet, hielp niks...
Deivers heb ik amper de tijd voor om te downloaden

Het is een Sony Vaio PCV-W1 series systeem.
P4 2800 mhz
512 MB ram
Iemand enig idee wat het probleem kan zijn?
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram