Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Surséance van betaling Dunnet Computers

Pagina: 1
Acties:
  • 279 views sinds 30-01-2008

• gumtree
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:40
zag net op www.opgelicht.nl dat voor de firma Dunnet surséance van betaling is aangevraagd op 7 juni jl.

Verder nog een artikeltje op internet http://www.computerpartner.nl/articles/5930
De rechtbank van Rotterdam heeft Dunnet Computers voorlopige surseance verleend.

Het gaat hierbij om een aantal bedrijven van Dunnet:Dunnet International Trading Company B.V., Dunnet Computers en Brand Store Experience Mall. De bedrijven zijn gevestigd Rotterdam en Amsterdam-Zuidoost
p.s. mocht dit topic verkeerd staan...dan graag op de juiste plek!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14-11 09:56
Ik zag wel dat het pand van Dunnet te huur is in A'dam ZO... zal de volgende keer eens kijken als ik er langs rijdt. Het gebouw ligt aan de A10 zuid, bij de BMW dealer aan de Spaklerweg (als ik het goed heb)

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Verwijderd

Dit was al bekend in het topic over de mp3-spelers die voor spotprijzen de deur uit gingen, maar goed :)

Bizar goedkoop: Iriver MP3 spelers bij Dunnet in Rotterdam!

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2005 22:21 ]

Verwijderd

Het zat er allang aan te komen, in ZO kon je echt een kanon afschieten, het was er altijd leeg; zelfde geldt voor Rotterdam. Bovendien hadden ze echt al maanden verschillende magazijnopruim-, verhuisaanbiedingen. Waarbij de percentages afgelopen maand zelfs tot 30% opliepen (op het gehele assortiment)

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-11 22:52

SmartDoDo

Woeptiedoe

Als ik even goed gok past deze beter in BZ :)

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-11 21:44

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Was enige tijd geleden al bekend. Dunnet is dan ook uit de Shop Survey en Pricewatch verwijderd.

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-11 21:39
Dicht dus :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.