Mijn toetsenbord en muis werken niet meer, ook niet in de opstart procedure. Ik kan dus ook niet in de BIOS komen. Dit probleem begon nadat Windows XP professional een foutmelding gaf zodra deze was opgestart en sloot direct weer af. Toen werkte het toetsenbord al niet meer. De laatste keer dat ik de computer opstarte had ik ook geen muis meer.
Ik heb mijn pc uitgezet en doormiddel van de jumper de BIOS gereset.
Als ik nu de pc opstart komt hij met een foutmelding dat de battery low is en dat de memory size niet klopt.
Het gaat om een AMD Athlon 1500 MHZ met 256 MB RAM. Zoals ik al eerder zei met Windows XP professional.
Wat kan ik doen om mijn toetsenbord werkend te krijgen? Of hoe kom ik nu langs de bios om een opstart diskette te kunnen starten?
Alvast bedankt!
Ik heb mijn pc uitgezet en doormiddel van de jumper de BIOS gereset.
Als ik nu de pc opstart komt hij met een foutmelding dat de battery low is en dat de memory size niet klopt.
Het gaat om een AMD Athlon 1500 MHZ met 256 MB RAM. Zoals ik al eerder zei met Windows XP professional.
Wat kan ik doen om mijn toetsenbord werkend te krijgen? Of hoe kom ik nu langs de bios om een opstart diskette te kunnen starten?
Alvast bedankt!