Toon posts:

[server]zoek dedicated,kleine hardware matig pc

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
heb een tijd terug iets gezien dat was zo groot als me voet kon je makkelijk menemen enzo..

maar weet niet meer wie het gemaakt heeft. het is geen shuttel. want deze was niet vierkant maar had ronde vromen.

wil dit graag gebruiken op school dan kan ik hem aansluiten startop (auto) en spelen maar als het waren.. maar omdat ik veel verschillende lessen heb heeft het geen nut een shuttel vierkantige pc mee te nemen.

vandaar de vraag.

het lijkt nog al om dat ding van amd...http://www.tweakers.net/nieuws/37678

Verwijderd

Die nagemaakte Canon Pixma?

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02:41

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Matige hardware? Hardwarematig schrijf je aan elkaar - maar eeh - werkelijk ieder PC vanaf de IBM 5150 is hardwarematig (tenzij je VirtualPC als echte PC rekent...)

Verder is het geen wonder dat je niets vindt als je Shuttle als 'shuttel' spelt. Een mens snapt wat je bedoelt, een zoekmachine hoogstwaarschijnlijk niet :o

Er is geen touw aan vast te knopen wat je precies bedoelt en het is ook volstrekt onduidelijk wat je zelf allemaal al gezocht hebt.

Zet dus eerst nauwkeurig alles op een rijtje wat je bedoelt, ga dan gestructureerd op zoek. Dan vind je hoogstwaarschijnlijk exact wat je zoekt. Zo niet mag je een topic in Complete Systemen en Laptops openen, maar enkel en alleen als je het fatsoenlijk (en fatsoenlijk verzorgd) doet met volle info van wat je allemaal zelf gezocht hebt.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.