"The only true wisdom is in knowing you know nothing." - Socrates
Verwijderd
Licht in de duisternis kan ik niet scheppen, maar dit ziet er wel heel gaaf uit.
Hier staat nog wel wat meer informatie, filmpje en foto's.

edit: filmpje is hetzelfde als in de ts, moest hem nog downloaden
Hier staat nog wel wat meer informatie, filmpje en foto's.

edit: filmpje is hetzelfde als in de ts, moest hem nog downloaden
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2005 12:37 ]
Erg mooie techniek.. maar ja.. komen daar nog betaalbare consumentenproducten van in de nabije toekomst?
Geen idee wat het is, maar het ziet er enorm gaaf uit
PlayStation 3 lijkt me een zeer logische optie, zeker gezien Sony's ambitie er een echte computer ipv een gamecomputer van te maken.razorhead schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 13:15:
Erg mooie techniek.. maar ja.. komen daar nog betaalbare consumentenproducten van in de nabije toekomst?
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
De voor mij meest interessante vraag is: Bevat de tile zelf nou ook data? Of is het de 'centrale' computer die de tile identificeerd en de juiste data ervoor opsnort..
Wat een weird systeem joh, ik zou zo 1-2-3 geen nuttig doel kunnen bedenken waar ik het voor nodig heb, maar dat laat ik wel aan Sony over
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Dat vroeg ik me ook af. Als de tile geen data bevat vind ik het systeem vrij omslachtig, want dan kan je het volgens mij net zo goed bij alleen een touchscreen houden.dominic schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 14:50:
De voor mij meest interessante vraag is: Bevat de tile zelf nou ook data? Of is het de 'centrale' computer die de tile identificeerd en de juiste data ervoor opsnort..
"The only true wisdom is in knowing you know nothing." - Socrates
Ziet er uit als iets wat in een commando centrum niet zou misstaan iig
maar verder zie ik het nut niet zo....
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Mischien is het te gebruiken voor iets/iemand wat steeds snel moet switchen tussen programma's, bijvoorbeeld iemand in een controle centrum van een fabriek of iets met de spoorwegen ofzo.
Hallo!
Pagina: 1