Toon posts:

cd's branden voor cd-speler van radiostreams?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb van www.applian.com een programma gekocht waarmee ik radio streams kan opnemen (Replay Radio 6.0).

Daarmee kan je bv streams van het VPRO programma Senza Parole
( http://www.vpro.nl/progra...le/afleveringen/21775564/ ) opnemen.

Je kan ze opslaan als wave bestand of als mp3.

Welke mogelijkheid ik ook probeeer: als ik vervolgens een cd brand van het opgeslagen bestand kan ik hem vervolgens niet afspelen op mijn cd speler. Het is een beginnersvraag: wat doe ik kennelijk fout?

Timo

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Hoe brand je het op CD? Wel als audioCD hoop ik? Speelt hij in je PC wel af?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-08 01:13

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Ik denk dat jij gewoon de MP3 op de CD zet.
Je moet een AudioCD branden, ik weet niet welk programma je gebruikt want dit vermeld je niet maar als je Nero gebruikt zet deze als het goed is de MP3 keurig om naar een AudioCD track.
Denk wel aan het feit dat er maar 74 tot 80 minuten audio op kan, afhankelijk van de cd's die je gebruikt.

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Verwijderd

Topicstarter
dank voor de suggesties, maar het lijkt iets anders te zijn: als ik een cd-rw gebruik werkt die niet, als ikeen gewone cd brandt werkt het wel op een cd speler..
wist ik niet.

Timo

• Herby
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-01-2022

Herby

Stalknecht

Ja dat ligt natuurlijk helemaal aan je cd-speler. Er zijn ook maar weinig cd-spelers die rw's ondersteunen.

Compromis? Hoezo heb ik het mis dan?! | Geluk = gelul met een K | з=(•̪●)=ε