Toon posts:

Piepje, frustratie slaat toe

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb last van een piepje in het geluid bij mn speakers en bij mn headset als de microfoon van mn headset IN windows aanstaat. Ik heb al div. keren gegoogled, zelfs bij sennheiser gevraagt of het niet aan mn microfoon ligt, maar niemand weet het. Het is namelijk zo dat de microfoon geen stroing geeft, maar iets software matigs: in mn bureauaccesoires zet ik hem op niet dempen, dan hebbik een piepje, zet ik hem op dempen, dan niet.. ook als de mic. aan staat in windows maar niet eens aangesloten is geeft hij deze piep. ik wordt er langzamerhand vrij gek van, dus zou iemand me misschien kunnen helpen??

als iemand meerdere info wil hebben, is dat no prob.

• SuBBaSS
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08-12-2025

SuBBaSS

-has Ryzen

Krijgen sommige mensen ook piepjes van, let maar op. :P

Heb je niet een line-in en line-out tegen elkaar openstaan?
Wat voor een soundcard hebben we het hier over?

• mrboomblaster
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-02 22:34
zou het het woord "windhoos" maar niet gebruiken krijg je gezeik meej hier. misschien dat er op de mic een microfoon boost aanstaat?

[ Voor 6% gewijzigd door mrboomblaster op 14-06-2005 19:59 ]

D2 acc: *Mrboomblasterhc

Verwijderd

Zou je zelf windhoos in windows kunnen veranderen of moet ik dat voor je doen mét een consequentie?

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

andere soundkaart geprobeerd?
driver update?

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 19:58:
Zou je zelf windhoos in windows kunnen veranderen of moet ik dat voor je doen mét een consequentie?
sorry, wist niet dat er zo heftig op werd gereageerd, kepput veranderd

het gaat om een Sound Blaster! Audigy 2 ZS

nee het gaat niet om ''rondzingen'' van me microfoon, want zelfs al zit er geen geluidkaart in, of gebruik ik me onboard AC'97 en je enabled de microfoon in de bureauaccesoires, dan piept ie alsnog..

EDIT: de boost is trouwens uit, die kan ook aan, dan issut ook een 20dB ergere piep :p én drivers zijn up-to-date gemaakt en andere geluidkaart ook gebruikt ja..

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2005 21:49 ]

Pagina: 1