Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Weet iemand van jullie of er ook al kaarten van Kroatie en Slovenie zijn.

Gerrit.

Verwijderd

Dat is alleen Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland, België, Nederland, Luxemburg, Frankrijk, Groot Brittanië, Italië, Tsjechië, Polen, Spanje, Portugal, Andorra en Scandinavie (Denemarken, Noorwegen, Zweden en Finland). Dus geen Kroatie en Slovenie.

maar goed, waarom ik die link naar TomTom in mijn eerste post gaf was eigenlijk om aan te geven dat TS dit makkelijk zelf had kunnen vinden:
http://www.tomtom.com/sup..._adp.php%3Fp_faqid%3D3119
De nieuwste kaarten
Elke TomTom GO bevat de meest recente landkaarten, gemaakt door de beste providers ter wereld. Er zijn kaarten voor de hele VS, Canada en Europa. Binnen Europa zijn nu voor het eerst beschikbaar: Polen, Tsjechië, Slowakije, Hongarije, Turkije, Griekenland, Estland, Letland, Litouwen, Roemenië, Rusland, Albanië, Armenië, Azerbeidzjan, Wit-Rusland, Bosnië en Herzegovina, Bulgarije, Kroatië, Georgië, Macedonië, Moldavië, Slovenië, Oekraïne en Joegoslavië.

Nieuwe kaarten zijn vanaf juni 2005 verkrijgbaar via onze website www.tomtom.com en werken op alle GO's, ook de originele GO.

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2005 19:57 ]

• CrashOne
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

lama

[ Voor 94% gewijzigd door CrashOne op 14-06-2005 19:59 ]

Huur mij in als freelance SEO consultant!

Verwijderd

CrashOne schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 19:57:
En welke conclusie trek je daar dan uit?

Juist, dat deze dus niet te krijgen zijn.
offtopic:
oh bedoelde je het zo, sorry

Verwijderd

Als ik de info lees van AND's programma AND Reisplanner Europa Premium Edition 2006 zit daar echt heel Europa in dus wel Kroatie en Slovenie, overigens indien Tomtom die landen gaat leveren zijn die pakketten gebaseerd en geleverd op spul van AND.

Verwijderd

Weet iemand een GPS pakket met Kroatie erin?
Pagina: 1