hey mensen,
Afgelopen week moest mijn pc weer eens hoognodig opnieuw geinstalleerd worden.
Echter krijg ik het niet voor elkaar mn Pinnacle PCTV Stereo aan de praat te krijgen, hij komt door alle testen heen behalve de hardware initialisatie, als ik vervolgens bij het apparaatbeheer kijk valt te zien:
ik heb de drivers van de orgineel bijgeleverde cd gebruikt (zoals ook bij mijn vorige installatie), en ookal drivers uit mn ghost image van de vorige install geript, niets lijkt te helpen.
heb van alle apparaten hardware versnelling ingeschakeld en D3D/DX (die testen gaan ook goed)
Als ik de image terug zet werkt de kaart weer probleemloos...
Wellicht is er iemand die me kan helpen...
vast bedankt!
specs:
CPU: AMD Athlon XP 2200+
RAM: 2x 256MB DDR400 in Dual Channel
GPU: ATI Radeon 6900 Pro 128MB
SND: Creative SB Live! 5.1
VIS: Pinnacle PCTV Stereo (retail; afstandsbediening)
Afgelopen week moest mijn pc weer eens hoognodig opnieuw geinstalleerd worden.
Echter krijg ik het niet voor elkaar mn Pinnacle PCTV Stereo aan de praat te krijgen, hij komt door alle testen heen behalve de hardware initialisatie, als ik vervolgens bij het apparaatbeheer kijk valt te zien:
code:
1
| "Windows kan de stuurprogramma's voor dit apparaat niet in het geheugen laden omdat deze mogelijk beschadigd zijn of ontbreken." |
ik heb de drivers van de orgineel bijgeleverde cd gebruikt (zoals ook bij mijn vorige installatie), en ookal drivers uit mn ghost image van de vorige install geript, niets lijkt te helpen.
heb van alle apparaten hardware versnelling ingeschakeld en D3D/DX (die testen gaan ook goed)
Als ik de image terug zet werkt de kaart weer probleemloos...
Wellicht is er iemand die me kan helpen...
vast bedankt!
specs:
CPU: AMD Athlon XP 2200+
RAM: 2x 256MB DDR400 in Dual Channel
GPU: ATI Radeon 6900 Pro 128MB
SND: Creative SB Live! 5.1
VIS: Pinnacle PCTV Stereo (retail; afstandsbediening)