Laptop bij abbo?

Pagina: 1
Acties:

• Erasmo
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Erasmo

Laadpaaljager

Topicstarter
Ik zat vanmiddag in de trein en zag deze aanbieding(rechtsonder, die met die acer)
€ 100 voor een laptop?:s Dat is gewoon bijna verdacht goedkoop...
Natuurlijk moet je er wel een abbo bij nemen:
- 150 minuten óf 150 sms-berichten per maand
- € 19.69 p/mnd

Wat wel redelijk klinkt(je krijgt er immers een laptop bij :P )

De vraag van vandaag is: Is dit gewoon een grote scam? Want ik zie nergens kleine lettertjes...

Als er verder geen onaangekondigde abbenomentsverlengingen ofzo aan zitten lijkt me dit toch een hele aardige aanbieding...

Immers... Alle abbonementskosten bij elkaar zijn minder dan de laptop, dus je zou het kunnen zien als een soort van gespreid betalen met een abbo erbij? :7

Specs van de de toplap:
Afbeeldingslocatie: http://www.diga4u.nl/upload/product/3521/aspire3002lc_m.jpg

Doet iets met stroom, motors en nu ook auto's op YouTube

Verwijderd

Geen Wlan, geen mobile processor en hoogstwaarschijnlijk een enorm slechte accutijd. Maar idd, voor 100 euro niet veel geld!

Verwijderd

Het ligt er maar net aan wat je ermee wilt gaan doen. Als je alleen wat Word, Outlook en internetten mee gaat doen, dan zou ik het meteen doen! Mooie kans! Maar met een Sempron/40 gig/ 256mb kom je niet echt ver wat prestaties betreft.

Dus: Wat wil je ermee gaan doen? Denk je dat ie daar krachtig genoeg voor is..

• kippy
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-01 19:48
bij een 1 of 2 jaarig abo. want dat is dan nog eens +240 of 480 erui. en dan vind ik et toch wel redelijk wat geld.

• rb338
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-01-2025
WTF is een AMS Sempron XP?
Ken wel AMD met zijn Sempron processor, maar AMS of Sempron XP heb ik nooit van gehoord :D

Anyway, dat is dus gewoon een brakke stroomvretende kutlaptop :P
Bij de Bijenkorf staat trouwens wel een aardig laptopje te koop voor 1000 euro, mocht je op zoek zijn (Pentium M 1.6, 512 MB, 60 GB, 14" widescreen, DVD+/-R) :)

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-12-2025
Ik heb met paar van die laptops mogen spelen (heb ze verkocht)

De performance was nog best redelijk te noemen. Het XGA scherm .. tja ben geen fan van XGA resolutie schermen.

Verder was de kwaliteit van de behuizing nou niet echt hoog te noemen, maar al met al geen extreem slechte laptop voor dat geld ;)

Ps. 2 uur op de accu was krap an wel te doen.
Pagina: 1