[TV Kaart]Waar blijven de zenders??

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

• Dr Pro
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-07 23:49
Yo mede tweakerts,

Ik heb een probleempje, GoT search en Google al gebruikt, maar niks kunnen vinden.. :/

Het probleem,

Ik heb deze kaart al vrij lang, bijna 6 maanden (precieze model weet ik niet meer, doos is weggegooid, maar volgens mij was het de WinTV Go stereo), maar had het nog nooit geinstalleerd, tot vandaag....

Ik installeer die kaart, alle drivers enzo, werkt prima, afstandsbediening doet het ook heel goed( op windows media player, TV werkt nog niet dus niet kunnen proberen), harder/zachter volgende/vorige.
Maar als ik naar zenders zoek, dan krijg ik super slecht beeld. Kabel ligt het niet aan, al getest op een TV, en aan de lengte van de kabel kan het ook niet liggen (+/- 10 meter Hirschmann). Gewoon massieve 75 ohm pluggen aan allebei de kanten.

Als ik zoek op alle kanalen (dus NIET per land) krijg ik rond de 20 kanalen, en het beeld is ECHT slecht. :(
Zoek ik per land, dan krijg ik maar 6 kanalen waarvan alleen RTL 4 normaal beeld heeft :X

Als ik handmatig zoek vind ik ook niet alles (lijstje van UPC uitgeprint) en als ik wat vind is het weer zeer slecht :'(

Video instellingen staan verder wel goed, ik zoek op PAL BGHIDK.

Mochten jullie een oplossing hebben hoor ik het heel graag van jullie.

Overige Hardware:
2800+ Mobile
NF7-S rev 2.0 (nieuwste bios)
6800GT
512 ram
Antec 430 Watt

• Spixo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07:54
Probeer eens DScaler dit programma vind bij mij alle zenders goed en is nog eens klein en handig ook!

• Dr Pro
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-07 23:49
Hmm, bij DScaler, tijdens installatie zie ik wel dat mijn kaart is geinstalled, maar niet mijn Tuner, ik denk dat daar het probleem zit, iemand enig idee hoe ik dat moet oplossen?

bij device manager is alles geinstalled

[ Voor 12% gewijzigd door Dr Pro op 14-06-2005 19:03 ]

• Spixo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07:54
Dr Pro schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 19:03:
Hmm, bij DScaler, tijdens installatie zie ik wel dat mijn kaart is geinstalled, maar niet mijn Tuner, ik denk dat daar het probleem zit, iemand enig idee hoe ik dat moet oplossen?

bij device manager is alles geinstalled
Voor DScaler heb je geen drivers nodig van je kaart, dit programma kan namelijk rechtstreeks verbinding maken met je tv-kaart. Je kan geen zenders vinden?

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:02

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Dr Pro schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 18:54:
[...]

(precieze model weet ik niet meer, doos is weggegooid, maar volgens mij was het de WinTV Go stereo)

[...]
Begin dat eens uit te zoeken. Lees opdruk op kaart. Draai Knoppix en doe lspci -v. Of zoek op het FCC-ID.

Pas als je weet wat voor kaart je hebt kun je zelf goed zoeken. En zelf goed gezocht hebben is een vereiste voor je een GoT topic opent :o

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.