Ik zoek een nieuwe desktop pc met een prijs die tussen de 600 en 650 euro ligt. Het is in principe alleen de kast, met, mocht het budget het toelaten, eventueel nog een (optische) desktopset erbij en een stel stereospeakers (zonder blikken geluid aub).
Het gebruik zal office- en internetgebruik en medium games omvatten. Ik dacht dus aan een wat kleinere HDD en het achterwege laten van een tweede optische drive.
Enkele details:
DVD-speler
Diskdrive
Ethernet en USB (Zit meestal wel op mobo, maar je weet maar nooit)
Stereo geluidskaart
Mocht ik nog iets vergeten zijn, call me.
Zoals eerder gezegd wilde ik dus wat geld besparen op de optische drives en de HDD voor een wat betere videokaart en fatsoenlijk wat geheugen.
Ik hoop dat jullie kunnen helpen, want echt bekend met hardware ben ik helaas niet.
Alvast bedankt
Bart
Het gebruik zal office- en internetgebruik en medium games omvatten. Ik dacht dus aan een wat kleinere HDD en het achterwege laten van een tweede optische drive.
Enkele details:
DVD-speler
Diskdrive
Ethernet en USB (Zit meestal wel op mobo, maar je weet maar nooit)
Stereo geluidskaart
Mocht ik nog iets vergeten zijn, call me.
Zoals eerder gezegd wilde ik dus wat geld besparen op de optische drives en de HDD voor een wat betere videokaart en fatsoenlijk wat geheugen.
Ik hoop dat jullie kunnen helpen, want echt bekend met hardware ben ik helaas niet.
Alvast bedankt
Bart