Corrupte ifo, maar vob files zijn wel goed, ennu?

Pagina: 1
Acties:
  • 435 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-05 15:11
Ik heb dvd-bestanden op mijn harde schijf staan, maar schijnbaar is het belangrijkste ifo bestand corrupt :(

Nero Burner zegt : "DVD video files compliance test failed. The Resulting DVD-video might be unplayable. Do you wish te continue?"

Dvd-Shrink : DVD Shrink encountered an error and cannot continue, Failed to open VIDEO_TS.ifo"

Als ik de vob files daarentegen open in FlaskMpeg dan gaat alles goed, dus zou ik er wel een divx van kunnen maken. Hieruit concludeer ik dat het ifo bestand niet goed is.

Maar hoe krijg ik nu deze vob files op een dvd? Kan ik nieuwe ifo files aanmaken?
Of kan ik de dvd wel branden zonder ifo bestanden?

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jozy
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-05 23:25
gewoon continue doen. Dat komt vaker voor en je dvd zal het gewoon doen. Als je het niet helemaal vertrouwt kan je het op een rw proberen. Er was ook een reparatie programma dat je met vobfiles nieuwe ifo files kon maken, maar ik weet naam ff niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
Continue gedaan, slecht resultaat. De dvd-speler pikt em niet.

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-05 21:59

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ik heb het ooit als volgt opgelost (erg omslachtig maar het werkte wel). Met Magiciso (of wat dan ook) een iso bakken van de files en die vervolgens met DVDDecrypter weer rippen. Die laatste zeurt dan wel dat er iets mis kan zijn met de .ifo maar het resultaat was iig een werkende .ifo met .vobs. Kost je wat moeite en ruimte maar het werkte bij mij iig wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Eventueel kun je de .bup files veranderen in .ifo, bup is namelijk een reserve kopie ervan (als die tenminste wél leesbaar zijn)

Met andere woorden wis de corrupte video_ts.ifo en rename video_ts.bup naar video_ts.ifo ;)

[ Voor 28% gewijzigd door spone op 14-06-2005 19:04 ]

i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jozy
heb je isobuster gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
Ja, de hele zooi zat in een *.img bestand (clone cd), welke weer zat verpakt in een rar volume.

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archie_T
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:32
Je kan em ook even door DVD2One gooien, dan maakt ie ook IFO aan, of nog beter IFOEdit. Ik heb begrepen dat je daar ook IFO files dmv van VOB files kan maken, maar dat heb ik nog nooit geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
Archie_T schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 08:38:
Je kan em ook even door DVD2One gooien, dan maakt ie ook IFO aan, of nog beter IFOEdit. Ik heb begrepen dat je daar ook IFO files dmv van VOB files kan maken, maar dat heb ik nog nooit geprobeerd.
Deze tip kreeg ik op het werk ook al, je moest dan de ifo en bup files weggooien, en met IFOedit
kon je dan weer nieuwen maken.

Voor een normale film (met maar 1 hoofdfilm) is dit prima, maar deze dvd bestaat uit meerdere afleveringen :)

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pacjack
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-05 00:01
Heb je de .bup files nog? ;)

⌘ | deze gebruiker weet waar zijn handdoek is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

[ Voor 66% gewijzigd door spone op 16-06-2005 22:44 ]

i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapp
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20-05-2024
Snowwie schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 07:53:
[...]

Ja, de hele zooi zat in een *.img bestand (clone cd), welke weer zat verpakt in een rar volume.
klinkt mij erg als een illegaal gedownloade film...
:X

"Stilte, een gat in het geluid...."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jozy
misschien had hij ooit zelf een backup gemaakt van zijn originele dvd, die onlangs opgegeten is door zijn hond. Dus wil hij nu gebruik maken van zijn backup die NOG niet werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
jozy schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 20:20:
misschien had hij ooit zelf een backup gemaakt van zijn originele dvd, die onlangs opgegeten is door zijn hond. Dus wil hij nu gebruik maken van zijn backup die NOG niet werkt
Precies, dat is wat er gebeurt is :)

Mijn YouTube Channel

Pagina: 1