Toon posts:

Verkenner 'download' als ik een map bekijk

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik in de verkenner/explorer naar een map met php bestanden ga dan krijg ik opeens allemaal popups die mij vragen of ik blablabla.php wil downloaden of opslaan, de 'bestand downloaden' dialoog van IE is het volgens mij gewoon.

"openen na downloaden bevestigen" is bij het .php bestandstype wel aangevinkt maar ik open helemaal niks, ik kijk alleen in de desbetreffende map en bovendien heb ik die bestanden helemaal niet gedownload!

Net beetje gegoogled maar kan niks vinden verder, hoe komt dit? En hoe kom ik hier van af?
("openen na downloaden bevestigen" kan ik wel afvinken natuurlijk en dan zal het best overgaan maar zo hoort het natuurlijk niet te werken)

Verwijderd

Topicstarter
ik heb "openen na downloaden bevestigen" toch f afgevinkt en nu laat verkenner die bestanden zelfs openen als ik alleen in die map kijk |:(

Verwijderd

Topicstarter
windows xp btw met beide servicepacks

• stefan001
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21-01 16:26
Geen idee hoe het kan, maar zou je de edit-knop willen gebruiken plz?

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Ben eens wat duidelijker? Wat gebeurt er precies? Welke melding krijg je precies? :)
Wat heb je zelf al gedaan om het op te lossen.. een beetje gegoogled zeg je? Waarop? Wat heb je gevonden? :)

Verder - welk OS hebben we het hier over? Enne - als je zelf de laatste post hebt gemaak pas je laatste bericht dan even aan :)