Toon posts:

Logitech MX300 nog te krijgen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben helaas toch genoodzaakt om er een topicje over te starten aangezien ik er echt niet meer uit kom. :'(

Ik ben al een tijd op zoek naar een Logitech MX300 (de ouwe versie dus) maar tot op heden nergens kunne vinden. Mijn zoekacties via pricewatch/google/ebay/amazon.com hebben mij helaas niet verder geholpen en vrijwel niemand levert ze meer sinds de introductie van de mx310.

Ik heb ook via de VS proberen te bestellen via diverse pc-zaken, maar of ik kreeg geen reactie op mijn e-mails of ze leveren ze niet meer, ondanks ze op de website worden vermeld (zoals bij sommige, like amazon.com etc)

Mijn vraag hierbij: weet iemand toevallig nog waar ik zo een old-skool muisje kan bestellen?

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-02 09:53

Haan

dotnetter

Ik denk dat je dat kan vergeten, behalve tweedehands..
Wil je persé een 300 omdat de 310 een iets aangepaste vorm heeft?

[ Voor 39% gewijzigd door Haan op 14-06-2005 18:10 ]

Kater? Eerst water, de rest komt later

Verwijderd

Topicstarter
ja klopt, nieuwe vorm van de 310 vind ik dus 3x niks :(

Aangezien er geen andere muis is met een old-skool pilot vorm met een MX-motor of beter ben ik op zoek naar een mx300, mijn eigen mx300 heeft niet lang meer te gaan ben ik bang:(

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 18:18:
ja klopt, nieuwe vorm van de 310 vind ik dus 3x niks :(

Aangezien er geen andere muis is met een old-skool pilot vorm met een MX-motor of beter ben ik op zoek naar een mx300, mijn eigen mx300 heeft niet lang meer te gaan ben ik bang:(
ik vind die bolle MX310 juist wel lekker, heb je tenminste iets in de hand

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Verwijderd schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 10:29:
[...]

ik vind die bolle MX310 juist wel lekker, heb je tenminste iets in de hand
Evenveel verschillende handen als dat er mensen zijn. Wat voor de een de beste muis is op aarde, is voor de andere een RSI-bevorderend onding. Ik vind zowel de MX300 als 310 te klein, maar dat is een oordeel die alleen voor mij relevantie heeft. Als de TS weet dat de MX300 voor hem de juiste muis, mag hij zich verheugen dat hij tenminste 'zijn' muis gevonden heeft :)

Nu nog wat meer van dat ongedierte vinden...

Pricewatch:
pricewatch: Logitech MX300 Optical Mouse (USB)

Hebben zij ze niet meer? Zo nee een Pricewatchreportje waard :o

Verder zie ik het probleem idd - op eBay niets (niet alleen in NL, ook bij een internationale search :/ ), op Marktplaats.nl niets....

Maar op Speurders.nl:
http://www.speurders.nl/h...0descr0610mx300.3.99.html

Probeer eens :)

Oslik blyat! Oslik!

• MikeN
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-02 20:34
Verwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 18:18:
Geen garantie meer dan? :)

• SmoothVision
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-03-2025
Heb hier nog een MX300 in de kast liggen.. hij is wel gebruikt maar werkt nog perfect..

perfect = nieuwstaat dus.. geen knoppen die niet werken etc..

de knoppen links, rechts en boven op werken nog 100% ..

als je intresse heb voor die muis mag je hem welover nemen hij is al een tijd niet in gebruik.. (was/is beetje reserve muis in de kast.)

'kmail je anders wel even..

[ Voor 17% gewijzigd door SmoothVision op 23-06-2005 16:11 ]

• Jazzper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-02 15:16

Jazzper

BB4E^Guerilla

megakick maar geen nieuw topic waardig imho.

Ik heb hetzelfde probleem.

De MX300 is m.i. onovertroffen (voor mij).

Ze zijn alleen nergens (nieuw & tweedehands) meer te krijgen. Die in de pricewatch is helemaal geen mx300.

Nog mensen die adressen weten?

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

• Haan

Haan

dotnetter

Het lijkt me dat als het ruim 2 jaar geleden al heel moeilijk was om er eentje te vinden, dat nu helemaal praktisch onmogelijk zal zijn.. Zet anders ook in je sig dat je er naar op zoek bent, dan zien meer mensen het :)

Verwijderd

Zijn die dingen niet te reviseren of zo? Binnenwerk vervangen of opkalefateren.

Ik heb nog wel een echte onvervalste Mouseman in de kast liggen. Zo'n blauwe.

• Jazzper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-02 15:16

Jazzper

BB4E^Guerilla

Nee de mijne is nog prima (gelukkig).

Maar op mijn werk had ik een Dell balmuis waar ik gek van werd en nu een nieuw desktop setjes (MX3000 laser/wireless) alleen die lagt als de neten (bekend probleem). Kan nu wel weer een andere muis fixen en dan hopen dat die beter is maar ik wil gewoon mijn favo muisje :)

Ik hoor het wel van meer mx300/mx310 gebruikers overigens.

edit: goede tip van die sig :)

[ Voor 4% gewijzigd door Jazzper op 13-08-2007 12:30 ]

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Verwijderd

Van mijn mx310 is de rechtermuisknop gister overleden :'(
Ook nergens meer te krijgen natuurlijk...

• Haan

Haan

dotnetter

Er zit op retail Logitech producten trouwens wel 3 jaar garantie als het goed is, maar daarmee krijg je waarschijnlijk nog steeds je muis niet terug omdat ze tegenwoordig praktisch alles crediteren (= dagwaarde terug) ipv repareren.

Pagina: 1