Hoi, aangezien ik op zoek ben naar een goede en betrouwbare webhoster is mijn oog gevallen op het Amerikaanse MediaTemple. Zij hosten zeer professionele sites dus je zou verwachten kapitalen te moeten betalen, maar ze hebben nu een zogeheten "Shared Server" pakket:
(ss) Professional
- 2 GB opslagruimte
- 30 GB dataverkeer
- max. 5 websites hosten
(ss) Advanced
- 5 GB opslagruimte
- 75 GB dataverkeer
- max. 20 websites hosten
(meer details op de website)
Dat Pro pakket spreekt mij dus wel erg aan. Voor een jaar betaal je dan $9,95, dus dan kom je uit op $119,40, omgerekend zo'n 100 euro in totaal. Ik weet niet of daar nog belastingen etc. bij komen (iemand?) maar voor die prijs is dat toch wel zeer net. En van een professionele hoster als MediaTemple kan je wel goede service verwachten lijkt mij (je bent binnen 1 uur online).
Dus: iemand ervaring? Mij gaat het grotendeels om: betaal je daadwerkelijk maar 100 euro of komt er nog wat bij; is de website wel snel (de server staat fysiek in Amerika!)
(ss) Professional
- 2 GB opslagruimte
- 30 GB dataverkeer
- max. 5 websites hosten
(ss) Advanced
- 5 GB opslagruimte
- 75 GB dataverkeer
- max. 20 websites hosten
(meer details op de website)
Dat Pro pakket spreekt mij dus wel erg aan. Voor een jaar betaal je dan $9,95, dus dan kom je uit op $119,40, omgerekend zo'n 100 euro in totaal. Ik weet niet of daar nog belastingen etc. bij komen (iemand?) maar voor die prijs is dat toch wel zeer net. En van een professionele hoster als MediaTemple kan je wel goede service verwachten lijkt mij (je bent binnen 1 uur online).
Dus: iemand ervaring? Mij gaat het grotendeels om: betaal je daadwerkelijk maar 100 euro of komt er nog wat bij; is de website wel snel (de server staat fysiek in Amerika!)
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2005 16:07 ]