Toon posts:

[Webhost] Mediatemple: iemand ervaring?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, aangezien ik op zoek ben naar een goede en betrouwbare webhoster is mijn oog gevallen op het Amerikaanse MediaTemple. Zij hosten zeer professionele sites dus je zou verwachten kapitalen te moeten betalen, maar ze hebben nu een zogeheten "Shared Server" pakket:

(ss) Professional
- 2 GB opslagruimte
- 30 GB dataverkeer
- max. 5 websites hosten

(ss) Advanced
- 5 GB opslagruimte
- 75 GB dataverkeer
- max. 20 websites hosten

(meer details op de website)

Dat Pro pakket spreekt mij dus wel erg aan. Voor een jaar betaal je dan $9,95, dus dan kom je uit op $119,40, omgerekend zo'n 100 euro in totaal. Ik weet niet of daar nog belastingen etc. bij komen (iemand?) maar voor die prijs is dat toch wel zeer net. En van een professionele hoster als MediaTemple kan je wel goede service verwachten lijkt mij (je bent binnen 1 uur online).

Dus: iemand ervaring? Mij gaat het grotendeels om: betaal je daadwerkelijk maar 100 euro of komt er nog wat bij; is de website wel snel (de server staat fysiek in Amerika!)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2005 16:07 ]

• Wacky
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-01 18:47

Wacky

Dr. Lektroluv \o/

Ik heb geen ervaring met MediaTemple, maar op www.flexservers.nl hebben ze ook een shared server principe (VPS) met 2 GB opslagruimte, 50 GB dataverkeer en 30 sites voor een goede 12 euro per maand :)

Nu ook met Flickr account

• bigoldie
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22-01 15:11
Ik heb er zelf geen ervaringen mee, maar als je al kijkt naar hun "clients" lijkt mij het wel betrouwbaar.

Life isn't fair. It's just fairer than death, that's all.

Verwijderd

Topicstarter
Wel betrouwbaar ja, maar:
Mij gaat het grotendeels om: betaal je daadwerkelijk maar 100 euro of komt er nog wat bij; is de website wel snel (de server staat fysiek in Amerika!)

• SuperKneus
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Ik heb er ook geen ervaring mee.

Maar kijk ook eens naar www.hostgator.com Ik heb daar nu bijna een jaar mijn website en weblog draaien en nog nooit problemen mee gehad.
In het begin kreeg ik het niet voor elkaar om mijn mail adressen goed te laten draaien. Ik heb toen het probleem bij hun neergelegd en zij zijn toen gaan uitzoeken waar het aan lag. Uiteindelijk hebben ze me verteld wat het probleem was en kon ik het met die info oplossen.