Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

T-Mobile Abbo: 13 Telefoons

Pagina: 1
Acties:
  • 55 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Ik ga binnenkort mijn Sim-only abbonement upgraden naar een abbonement met telefoon. Ik kan de volgende telefoons gratis krijgen bij T-Mobile als ik een abbo erbij neem:
---------------------------------------------------------
177,99 Nokia 5140
169,00 Nokia 6020
xxx,xx Nokia 3120
199,00 Nokia 7250i
281,00 Nokia 6230i + 512MB Card
xxx,xx Sony Ericsson K508i
085,00 Sony Ericsson T290i
219,97 Sony Ericsson D720i
xxx,xx Sony Ericsson K700i
315,00 Samsung E720
179,00 Samsung SGH-E330
339,00 Samsung SGH-D500
xxx,xx MDA Compact + 256MB Card (+60,00 eenmalig)
(Prijzen slechts indicatief. Ik krijg de telefoon gratis, maar ik neem natuurlijk liever een duur toestel)
---------------------------------------------------------
Ik dacht zelf aan de "Samsung E720" en of "Nokia 6230i + 512MB Card". Vooral omdat deze de duursten waren en een mooi design hebben. Ook lijken beide telefoons geen belangrijke opties te missen.

Maar hebben jullie nog adviezen bij de keuze uit 1 van deze 13 telefoons? Wat denken jullie van de MTA-Compact? Deze lijkt me ook erg waardevol en ziet er ook niet slecht uit en heeft nog eens alle functionaliteiten. Waarom zou ik een E720 of 6230i ipv MTA-Compact nemen?

Alvast bedankt. Wees aub enigzins genadig bij het sluiten van dit topic. Voor mij is dit een belangrijke/dure keuze en heb geen soortgelijke vergelijkingstopics kunnen vinden.

• Whuzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-11 12:53

Whuzz

Dodgeball!

Zoek gewoon de specs van elke telefoon op en leg die naast elkaar. Over smaak valt niet te twisten, dus wij kunnen niet bepalen wat jij een mooie telefoon gaat vinden. De enige die hier over kan beslissen ben jij zelf en van al deze telefoons zijn online meer dan genoeg reviews te vinden die je kunt doorlezen om je te helpen bij je keuze. Ook kun je wat winkels af om de toestellen te bekijken en zo een indruk te krijgen.

Niet echt een topic waard eerlijk gezegd. Stel je voor dat elke tweaker die twijfelt tussen wat telefoons een eigen topic hiervoor gaat openen 8)7

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

• jozy
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-11 20:18
Ik zou voor mda compact gaan. Die is het waardevolst van allemaal en een pocketpc. E720 had ik bijna besteld, maar tog maar een e730 voor mijn zusje geworden en ik heb ook een 6230i besteld voor mijn broertje. Maar dat zijn geen telefoons voor een tweaker. Een tweaker neemt een mda en past hem helemaal aan naar zijn wensen.. :P

• Worldwide
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online

Worldwide

Vinyl

Ik zou zelf de D7250i of de MDA compact nemen. De D750 als je een telefoon wil om te bellen, en de MDA als je een telefoon wil die alles kan, dus films e.d. ook.

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit ook streng te denken aan de MDA Compact. Wat zijn nu eigenlijk de voordelen, behalve uiterlijk en het eenmalige bedrag van 60,- die ik moet betalen van andere GSM's boven de PDA.

Ik heb zelf een bedrijf, maar waarom word de "Nokia 6230i" eigenlijk een zakelijke telefoon genoemd? Welke zakelijke functionaliteiten heeft deze, welke de MDA Compact niet heeft.

• borgdaville
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:05
Verwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 14:00:
Ik zit ook streng te denken aan de MDA Compact. Wat zijn nu eigenlijk de voordelen, behalve uiterlijk en het eenmalige bedrag van 60,- die ik moet betalen van andere GSM's boven de PDA.

Ik heb zelf een bedrijf, maar waarom word de "Nokia 6230i" eigenlijk een zakelijke telefoon genoemd? Welke zakelijke functionaliteiten heeft deze, welke de MDA Compact niet heeft.
volgens mij moet je het zo zien:
de MDA Compact is een PDA met GSM functies.
De 6230i is een GSM met PDA functies.

Familieman, nerd, mooi weer fietser, buitenmens en levensgenieter...

• Byte_Me
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-11 13:46
mag je geen symbian GSM kiezen? want die zijn erg relaxed.

Verwijderd

Topicstarter
Helaas, de enige PDA die ik kan kiezen is de MTA Compact van T-Mobile zelf.

Alleen... past zo'n giga-ding wel in je broekzak? :P

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2005 14:59 ]

• Paultje3181
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-11 22:28
Ik heb zelf een MDA Compact en ik moet zeggen dat ie erg goed bevalt. Ja, hij is groot, maar daar krijg je ook erg veel voor terug. Perfecte synchronisatie met behulp van Outlook is echt ontzettend handig. Een volledige internet browser (die ook via bluetooth gaat) De mogelijkheid voor TomTom. Volledige divx kijken, mooi beeldscherm en ga zo maar door. Een vriend van me heeft de 6230 (dus niet de i) en die mist gewoon functionaliteit die de MDA wel heeft (oa dus gemakkelijk adressen beheren...)

De MDA is idd een PDA met GSM functie (die prima is trouwens, zeker met headset), maar de 6230 een gsm met PDA noemen? Nee, echt niet.

Bovendien heb je overal wel een oplader, standaard mini-USB namelijk. Dit is voor mij ook een ontzettende pre, aangezien ik anders bij mijn ouders, bij mijn vriendin en thuis een adapter nodig heb. Hij gaat nl. maar max. 3 dagen mee bij me. Vandaar dat ie eigenlijk altijd aan de active sync ligt met kabel :P

• 2bmws
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16-07 08:18
Waarom T-Mobile ik heb daar zeer slechte ervaringen mee...
Netwerk valt ontzaggelijk vaak weg. en heel veel ruis op de lijn.. (getest met verschillende telefoons oa. Nokia 3210, Ericsson Z600)

Time is an illusion, Lunchtime doubly so

Verwijderd

2bmws schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 15:05:
Waarom T-Mobile ik heb daar zeer slechte ervaringen mee...
Netwerk valt ontzaggelijk vaak weg. en heel veel ruis op de lijn.. (getest met verschillende telefoons oa. Nokia 3210, Ericsson Z600)
Raar, ik heb t-mobile. Maar ik heb nog nooit problemen met het netwerk gehad.

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Verwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 13:37:

Alvast bedankt. Wees aub enigzins genadig bij het sluiten van dit topic. Voor mij is dit een belangrijke/dure keuze en heb geen soortgelijke vergelijkingstopics kunnen vinden.
Een voor jou belangrijke/dure keuze laat je afhangen van de meningen van wat Tweakers die toevallig jouw topic zien en denken: "Hej, die Nokia 6230i heb ik ook, daar ben ik blij mee dus die moet dennis00 ook maar kopen want als ik er blij mee ben dan is hij er vast ook blij mee!"
:?

Dat werkt natuurlijk niet. Een telefoon moet je zelf kiezen. Vergelijkingstopics zijn er ook niet, omdat iedereen andere dingen belangrijk vindt.
Een tip om een keuze makkelijker te maken:
1) Ga naar een winkel en loop naar de telefoon die je op het eerste gezicht het meeste aanspreekt
2) Lees je na thuiskomst helemaal suf op internet over die telefoon
3) Is dat voor jou dé telefoon, kies die dan. Blijkt het toch niets te zijn, ga dan nogmaals naar de winkel en herhaal stap 1)

Succes met je keuze.
Dit topic gaat toch dicht...

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.