Toon posts:

Word 2003: onderlijning in kleur

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Is het mogelijk om een tekst zwart te laten, maar de onderlijning rood te maken in Word 2003, hoe?

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Wat heb je zelf al geprobeerd, gezocht? Overigens is dit geen topic voor WOS:
Voor al je topics over Microsoft Windows servers en clients. Voor mail- en officesoftware mag je in het Officesuites forum kijken, voor overige software zoals bijvoorbeeld MSN, WMP en IE is er Software Algemeen.
Staat recht boven de topiclijst >:)
Modbreak:Als je niets te melden hebt; doe dat dan ook niet. Gebruik hier evt. de TopicReport functie voor

[ Voor 89% gewijzigd door Spider.007 op 14-06-2005 13:05 ]

Game: i5-14600K, 32GB DDR5-6000, RTX 5070 Ti; Laptop: MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512; Server: R9-7950X, 96GB DDR5-5600; Woonkamer: Mac Mini M4 16/256

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

Ja :)

Bij 'Opmaak' 'Letterype' kan je de 'Onderstrepingskleur' wijzigen.
edit:
In het Engels is het 'Format' 'Font' 'Underline color'

Sneltoets naar 'Lettertype' is crtl+d.

[ Voor 84% gewijzigd door Motrax op 14-06-2005 12:54 ]

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het zelf al geprobeerd, maar de text kleurt steeds mee. Ik heb geen kennis van html etc.
In heb gezocht op tweakers en op google, maar mijn antwoord niet gevonden!

Verwijderd

Topicstarter
OK, duidelijk! Bedankt.

• rb338
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-07 12:59
Heb jij geen help-functie in Word?
Modbreak:Volgens mij heeft iedereen een helpfunctie in Word; je retorische vraag is dan ook niet erg behulpzaam. Gebruik hier eventueel de TopicReport functie voor

[ Voor 72% gewijzigd door Spider.007 op 14-06-2005 13:07 ]

Verwijderd

Topicstarter
XEOKHRM!!!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Dit is meer iets voor OFF :) Verder hierbij het verzoek aan de topicstarter om in het vervolg even in de topicstart te melden wat je zelf al hebt geprobeerd :)

WOS > OFF

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1