Omdat ik mn topic op een verkeerde plek postte, hierbij nogmaals.
Ik ben bezig met het samenstellen van een nieuwe machine, met de volgende specs:
MSI K8N Neo4 Platinum
Corsair DDR400, 2x512MB, TWINX1024-3200XL
AMD Athlon 64 3700+ San Diego 1MB L2
2x WD Raptor (74 GB) (WD740GD, 4.5ms) in RAID 0
Asus AX850XT/HTD
Geef aub uw visie/adviezen/mening/opmerkingen. Wat staat je niet aan, en zou je anders doen?
Evt, aandachtspunten bij deze hardware.
Ik ben Systeem/Netwerkbeheerder, werk veel met Virtual PC's en Virtual Servers, verder ben ik fanatiek gamer, ik speel Americas Army, welke op de Unreal engine draait.
De VPC's en VS's draaien wel, evt prik ik nog een keer het geheugen bij als ik krap kom te zitten.
Waar het mij vooral om gaat is hoe ik uitkom met geheugen timing etc. (daar heb ik helemaal geen kaas van gegeten), voornamelijk ook de grafische performance, die moet
zijn.
(excuses voor "ForumFouten" ik ben nieuw, kep de regels gelezen dat wel
Ik ben bezig met het samenstellen van een nieuwe machine, met de volgende specs:
MSI K8N Neo4 Platinum
Corsair DDR400, 2x512MB, TWINX1024-3200XL
AMD Athlon 64 3700+ San Diego 1MB L2
2x WD Raptor (74 GB) (WD740GD, 4.5ms) in RAID 0
Asus AX850XT/HTD
Geef aub uw visie/adviezen/mening/opmerkingen. Wat staat je niet aan, en zou je anders doen?
Evt, aandachtspunten bij deze hardware.
Ik ben Systeem/Netwerkbeheerder, werk veel met Virtual PC's en Virtual Servers, verder ben ik fanatiek gamer, ik speel Americas Army, welke op de Unreal engine draait.
De VPC's en VS's draaien wel, evt prik ik nog een keer het geheugen bij als ik krap kom te zitten.
Waar het mij vooral om gaat is hoe ik uitkom met geheugen timing etc. (daar heb ik helemaal geen kaas van gegeten), voornamelijk ook de grafische performance, die moet
(excuses voor "ForumFouten" ik ben nieuw, kep de regels gelezen dat wel
[ Voor 3% gewijzigd door PartyFrog op 14-06-2005 12:52 ]
"Legends may sleep but they never die." => Kimble