Ik heb een probleem met Microsoft Excel 2003.
Als ik 3 werkbladen in een keer wil printen, splitst hij het op. Nu worden dus de eerste 2 werkbladen 1 printopdracht en het laatste werkblad ook een printopdracht.
Ik heb al naar dit probleem op internet gezocht, maar daar stond eigenlijk maar een oplossing die alleen maar zou moeten werken voor Excel 97, maar ook wel wilde werken op Excel 2000. Ik heb dit op Excel 2003 geprobeerd, en inderdaad haalde het niets uit.
Verder heb ik mijn probleem op een paar nieuwsgroepen gepost. Hier zijn ze met nog een paar mogelijke oplossingen gekomen:
1) Collate (sorteren) uitvinken
2) Start printing after last page is spooled
3) pause printing, tot de hele opdracht er in staat
Het heeft allemaal niet geholpen
Ik gebruik Microsoft Excel 2003, en ik wil naar PDF printen met een PrimoPDF printer. Maar ik heb het ook geprobeerd op een PDF995 printer, een HP Laserjet 5000N en een Dell 5100CN.
Ik weet het niet meer, vind het eigenlijk maar een beetje vreemd
. Als ik een nieuw Excel bestand open, en ik zet op elk werkblad 1 woord, dan doet hij bij werkblad 3 precies het zelfde.
Heeft er nog iemand ideeën,
Bij voorbaat dank,
Erik Metselaar
Als ik 3 werkbladen in een keer wil printen, splitst hij het op. Nu worden dus de eerste 2 werkbladen 1 printopdracht en het laatste werkblad ook een printopdracht.
Ik heb al naar dit probleem op internet gezocht, maar daar stond eigenlijk maar een oplossing die alleen maar zou moeten werken voor Excel 97, maar ook wel wilde werken op Excel 2000. Ik heb dit op Excel 2003 geprobeerd, en inderdaad haalde het niets uit.
Verder heb ik mijn probleem op een paar nieuwsgroepen gepost. Hier zijn ze met nog een paar mogelijke oplossingen gekomen:
1) Collate (sorteren) uitvinken
2) Start printing after last page is spooled
3) pause printing, tot de hele opdracht er in staat
Het heeft allemaal niet geholpen
Ik gebruik Microsoft Excel 2003, en ik wil naar PDF printen met een PrimoPDF printer. Maar ik heb het ook geprobeerd op een PDF995 printer, een HP Laserjet 5000N en een Dell 5100CN.
Ik weet het niet meer, vind het eigenlijk maar een beetje vreemd
Heeft er nog iemand ideeën,
Bij voorbaat dank,
Erik Metselaar