Toon posts:

Ervaringen met Panasonic DMC-FX7?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Volgende week vrijdag ga ik op vakantie, en wil voor die tijd nog ff snel een digitale camera kopen omdat die dingen zo lekker klein kunnen zijn. Dan laat ik mijn grote Canon EOS thuis. Heb nu mijn oog laten vallen op de Panasonic DMX-FX7. Super klein, zonder een overdaad aan megapixels en met beeld stabilisator.
Iemand ervaringen mee, of op het laatste moment nog superieure alternatieven? En zou hij eventueel ook als webcam dienst kunnen doen?

• LoneGunman
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Uberhaupt al een search gedaan hierover op GoT of Google? Diverse topics hierover.
Nou vooruit dan: KLIK

Zo klein is ie toch niet? Misschien een Pentax Optio als je echt klein wilt. Maar waarom zou je willen 'bezuinigen' op de kwaliteit van je vakantiefoto's? Dan had je net zo goed geen EOS kunnen kopen toch?

[ Voor 37% gewijzigd door LoneGunman op 14-06-2005 10:55 ]

• FicoF
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 31-01 15:00
Ik heb hem nu een week.

Hij bevalt me echt prima.

Scherpe foto`s, niet bewogen, heel makkelijk bedienbaar, duidelijk scherm.

Gewoon een goed ding waar je tevreden mee kunt zijn. Regel wel even een nieuwe accu erbij, die gaat nl redelijk snel leeg.

Verwijderd

Die reserve accu's zijn alleen wel schaars wegens een waanzinnige vraag naar Panasonic producten. Naar mijn mening is de FX7 de beste ultra compact camera vanwege de kwaliteit van het objectief. Eenmaal gewerkt met de beeldstabilisatie wil je ook echt niet meer anders. Zoveel beter dan een standaard ixusje....

Verwijderd

Topicstarter
Heb hem binnen hoor, de zwarte versie. Volgens mij kan hij niet als webcam funtioneren, of zie ik dat verkeerd? Weet iemand dat, en indien het wel kan, hoe?