Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[BUG]Firefox: [img] tags opeens verdwenen..

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:52

Haan

dotnetter

Topicstarter
Ik snap hier echt niks van, ik zit een beetje op GoT te surfen, en nu zijn opeens overal alle [img] tags verdwenen 8)7 dus ik zie alleen maar de links naar plaatjes in topics. In Internet Explorer zijn ze er nog wel. Ben ik de enige die dit heeft?
Ik heb trouwens ook weer last opeens van het probleem dat ik al eerder had.. Heel raar, want ik was alleen aan het surfen, verder niks geïnstalleerd ofzo :/

Update, het blijkt alleen het geval te zijn bij de laatste pagina van een topic, andere pagina's werkt het wél goed 8)7

[ Voor 12% gewijzigd door Haan op 14-06-2005 10:17 ]

Kater? Eerst water, de rest komt later

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:17

Nakebod

Nope.

Extra > Opties > Webfuncties > Afbeeldingen laden > Alleen van oorspronkelijke site?
Of, geef anders eens een voorbeeld topic? Kan ook dat het plaatje dood is, dan komt er een link te staan, en geen afbeelding.. :)

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

• Haan

Haan

dotnetter

Topicstarter
Nakebod schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 10:15:
Extra > Opties > Webfuncties > Afbeeldingen laden > Alleen van oorspronkelijke site?
Of, geef anders eens een voorbeeld topic? Kan ook dat het plaatje dood is, dan komt er een link te staan, en geen afbeelding.. :)
Die optie zorgt er alleen voor dat ik de link niet meer zie, nog steeds geen afbeeldingen :'(
En het lijkt me sterkt dat er opeens een massale uitval is van hosts met afbeeldingen ;)

• Tommetje
  • Laatst online: 19-11-2024
Geef eens een voorbeeld topic? :)

Hoi!

• Haan

Haan

dotnetter

Topicstarter
Zoals het er nu uitziet, geldt het ook nog eens alleen bij topics in de Huiskamer :/
Bijvoorbeeld [rml][ fotosoep] Soep de Troep[/rml]

• Tommetje
  • Laatst online: 19-11-2024
Welke Firefox versie heb je? Geen firewall oid dat dingen kan blokkeren? Adblock van Firefox?
Bepaalde extensies van Firefox die kunnen bokken ofzo?
Ik opper ook maar wat ideetjes. :P

Hoi!

• Haan

Haan

dotnetter

Topicstarter
Het gaat om versie 1.04 (net nog opnieuw geïnstalleerd, helpt niet). Maar zoals ik al zei, was het zomaar opeens, ik zag die plaatjes een uur daarvoor nog wel, toen ik nog een keer keek waren ze weg..

Ze zijn terug! Na een reboot.. (kon even niet eerder ivm met download) Soms begrijp ik pc's echt niet }:O

[ Voor 22% gewijzigd door Haan op 14-06-2005 11:19 ]

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

OK :P

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• Haan

Haan

dotnetter

Topicstarter
Vaag man, nu heb ik het weer :/ Maar het zal wel aan mijn pc liggen dan denk ik, als er verder niemand last van heeft..

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Hmm, ik dacht toch dat ik hem gesloten had :P

Maaruh, post je probleem eens in Beveiliging & Virussen of Software Algemeen na de stickies te hebben doorgelezen, want het probleem ligt niet bij onze software dunkt me :)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.