Nog vertrouwen in Mambox ?

Pagina: 1
Acties:

• Ricoh
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-03-2025
Hey,
Ik zit nou al echt zeker 4 maanden te wachten op dat klote ding. Het werd dus al uitgesteld naar April, maar ze laten niet eens _iets_ van zich horen, klote lui !
Een beetje mensen iets aansmeren terwijl ze het niet eens kunnen leveren !
op www.mp3spelers.nl staat zelfs bij de Mambox: Leverdatum: nog niet bekend.
Nou flikker dan maar op met dat logge ding !
Ik ga de besteling nu echt schrappen !

HE ! Xander, laat eens wat van je horen man !
PS: wat denken jullie hiervan, en zijn er nog meer mensen die al zo vet lang zitten te wachten op iets dat ze wel kunnen shaken?

Ricoh.

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Je hebt gelijk, het laaste nieuws is dat nu ook het ID3-tag display is geschrapt. Dit is vernomen op het forum, dit is wel jammer aangezien dit toch een van de geinigste features was.

We wachten af, maar ik begin er ook een beetje ziek van te worden

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• Drogo
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 23:22
Ja vrij klote. Gelukkig dat je niet vooraf hoeft te betalen en je je order zo weer weg kan halen. Mischien neem ik ook wel een andere.

Maar van alle MP3-CD-spelers is dit toch wel de mooiste. De anderen hebben ook geen ID3-tags display.

Verwijderd

Het lijkt wel of tegenwoordig iedereen dingen aan loopt te kondigen waarna het vervolgens nog tijden duurt voordat het er is.

Naiam, Pine, MamboX erg leuk allemaal, maar ze moeten eens waarmaken wat ze zeggen.

Jammer dat we die oosterlingen eens niet voor hun kont kunnen schoppen..

Verwijderd

Hij bestaat wel ik heb hem op Benelux computer gezien, daar verkochten ze hem ook gewoon voor f549,-. Inderdaad kun je er geen ID3-tags mee lezen, helaas.

Verwijderd

Ik heb de bestelling vorige week ook al ongedaan gemaakt. Misschien volgen er nog wel meer?
Pagina: 1