Snelkoppelingen maken van de liedjes uit je winamp playlist

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17-09 08:53
Hey mensen. Ik heb misschien een rare vraag, maar is het mogelijk om van de liedjes die in je winamp playlist staan snelkoppelingen te maken met een progje of plugin ofzo voor winamp 5?
De reden dat ik dit wil is voor GTA:SA, zodat ik gewoon de liedjes uit me playlist kan halen elke x.
Ik heb al gezocht en had een plugin gevonden die de liedjes uit je playlist alleen kan kopiëren, maar je kan dan geen snelkoppelingen maken. Dat vindt ik wel verrot aangezien ik dan zomaar schijfruimte xtra gebruik voor zoveel liedjes.

Kan iemand mij hiermee verder helpen?

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01
Iemand?

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01
Kan niemand mij hier iets over zeggen?
Mod-break:

Dit is een kick binnen 24 uur, gelieve dit niet meer te doen. Zie ook Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) #not-done. Heb even wat meer geduld, je topic wordt vanzelf wel gezien. Ga niet zo snel schoppen.

[ Voor 84% gewijzigd door F_J_K op 14-06-2005 15:06 ]

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het is niet toegestaan om zo snel al je topic te kicken, maar buiten dat zet je voor GTA:SA toch gewoon snelkoppelingen naar je maps/liedjes in je user tracks directory? Werkt hier in ieder geval prima.
Ik denk eerlijk gezegd ook niet dat er een programmatje is wat doet wat je zoekt, tenzij je het zelf kan maken natuurlijk.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2005 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoicks
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:38

Hoicks

Techno!

Inderdaad.. Gewoon naar je map op je schijf gaan waar je muziek staat. Alles selecteren, kopieren en in de MP3 map van GTA plakken als snelkoppeling en klaar ben je.

Nikon D7200 & D5000 / SB-700, 2x Yongnuo YN-560 III / Sigma EX 10-20 f4-f5.6 HSM, Sigma EX 17-50mm f2.8 OS HSM, EX 70-200mm f2.8 HSM II Macro / EX 105 f2.8 HSM OS Macro / Nikon AF-S DX 35mm f1.8 / Sigma EX DC 30mm f1.4 HSM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01
Ja maar wil dus alleen die liedjes die in me playlist staan. Maja ik d8 ook al dat zo'n progje niet zou bestaan, maar ik d8 misschien weten jullie er wel één.
Anyways toch bedankt.

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Playlist is m3u, die kan je gewoon uitlezen. Een shortcut kan je vanaf de commandline of vanuit een WSH script ook zelf maken. MS heeft er toosl voor maar je kan ook iets als bijvoorbeeld http://www.nirsoft.net/utils/nircmd.html voor gebruiken (dat is een willekeurige Google hit, ik ken dat programma verder niet).

Maar dat moet je dus wel zelf bouwen / scripten :)

edit:

En zie dus mijn "modbreak", maar dat meer geduld hebben wel zo netjes is wist je ondertussen al :)

[ Voor 14% gewijzigd door F_J_K op 14-06-2005 15:10 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01
Ja ik kan dat denk ik echt niet zelf bouwen. Dan moet je die command dingen enzo ook kennen. Ik ben geen echte ICT'er ofzo dus ik denk niet dat dat mij lukt (hoewel ik wel aardig wat van computers en toebehoren weet).

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Amiet01 schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 16:05:
Ja ik kan dat denk ik echt niet zelf bouwen. Dan moet je die command dingen enzo ook kennen. Ik ben geen echte ICT'er ofzo dus ik denk niet dat dat mij lukt (hoewel ik wel aardig wat van computers en toebehoren weet).
Je kan wel op z'n minst eens kijken of het lukt, of de schijfruimte voor lief nemen. Doe in ieder geval nou zelf eens een keer wat onderzoek voordat je een topic opent. Jouw onkunde is geen reden om hier een hapklaar antwoord te verlangen, zoals we je al vele malen hebben verteld. Lees Registratievoorwaarden en faq nog even grondig door, en vraag je zelf dan nog eens af of je wel aan die punten voldoet ;)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Pagina: 1