Ik heb te maken met lagg tijdens het spelen van de BF2 demo. Het gekke is, dat ik deze lagg alleen maar waarneem tijdens het lopen. Wanneer ik in een vliegtuig zit, helicopter, boot, tank enz. is er totaal geen lagg. Sterker nog, het spel loopt dan vloeiend.
Mijn systeem:
P4 3,4 ghz
1024mb Geheugen (2x 512)
Ati radeon X800 XT
De volgende zaken heb ik al uitgevoerd om mijn lagg tijdens het lopen te verhelpen.
- Ik heb gespeeld met mijn settings. Op zowel high, medium als low settings heb ik lagg tijdens het lopen. Dit geld ook voor elk mogelijke resolutie.
- Ik heb de volgende drivers geprobeerd: Catalyst 4.9, 5.5 en 5.6. Bij elk van deze drivers behoud ik de lagg.
- Ook heeft de lagg niet te maken met mijn verbinding. In zowel servers waar mijn ping 25 is als in servers waar die 100 is heb ik dezelfde lagg tijdens het lopen.
- Ik heb het geluid op Software rendering gezet en op low.
- Ik heb Norton AV uitgezet tijdens het spelen
- Ik heb gescand op spyware en virussen (jah ik word wanhopig)
Al deze bovenstaande zaken bieden geen oplossing voor mijn probleem.
Ik werk op dit moment met een resolutie van 1280x1024. Mijn settings staan op high, en AA op 0.
Mijn fps schommelt bij deze instellingen tussen de 80 en 90.
Heeft iemand enig idee waar het verder nog aan zou kunnen liggen?
** edit:
In singleplayer mode heb ik totaal geen haperend beeld tijdens het lopen
Mijn systeem:
P4 3,4 ghz
1024mb Geheugen (2x 512)
Ati radeon X800 XT
De volgende zaken heb ik al uitgevoerd om mijn lagg tijdens het lopen te verhelpen.
- Ik heb gespeeld met mijn settings. Op zowel high, medium als low settings heb ik lagg tijdens het lopen. Dit geld ook voor elk mogelijke resolutie.
- Ik heb de volgende drivers geprobeerd: Catalyst 4.9, 5.5 en 5.6. Bij elk van deze drivers behoud ik de lagg.
- Ook heeft de lagg niet te maken met mijn verbinding. In zowel servers waar mijn ping 25 is als in servers waar die 100 is heb ik dezelfde lagg tijdens het lopen.
- Ik heb het geluid op Software rendering gezet en op low.
- Ik heb Norton AV uitgezet tijdens het spelen
- Ik heb gescand op spyware en virussen (jah ik word wanhopig)
Al deze bovenstaande zaken bieden geen oplossing voor mijn probleem.
Ik werk op dit moment met een resolutie van 1280x1024. Mijn settings staan op high, en AA op 0.
Mijn fps schommelt bij deze instellingen tussen de 80 en 90.
Heeft iemand enig idee waar het verder nog aan zou kunnen liggen?
** edit:
In singleplayer mode heb ik totaal geen haperend beeld tijdens het lopen
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2005 00:23 ]