Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
Sorry, maar als je zelf niet aan het programmeren wil gaan, dan zit je hier in Programming & Webscripting verkeerd. Hier wordt zelf geprogrammeerd, en daarover discussiëren we. We zijn geen afhaalbalie voor scripts, zoals je ook had kunnen lezen in P&W FAQ - Scriptrequests. 
In overleg met een moderator van Software Algemeen verplaats ik je topic naar dat forum toe, waar het iets beter tot zijn recht komt. Echter zou het fijn zijn als je nog wat meer informatie geeft. Welke pakketten ben je überhaupt tegengekomen? Wat heb je geïnstalleerd? Wat was er precies niet goed genoeg aan? Bovendien zou het helpen als je zelf even het ICS-formaat bestudeert. Is het een open standaard? Zo ja: hoe heet die standaard? Dat maakt het zoeken een stuk makkelijker.
In overleg met een moderator van Software Algemeen verplaats ik je topic naar dat forum toe, waar het iets beter tot zijn recht komt. Echter zou het fijn zijn als je nog wat meer informatie geeft. Welke pakketten ben je überhaupt tegengekomen? Wat heb je geïnstalleerd? Wat was er precies niet goed genoeg aan? Bovendien zou het helpen als je zelf even het ICS-formaat bestudeert. Is het een open standaard? Zo ja: hoe heet die standaard? Dat maakt het zoeken een stuk makkelijker.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
helaas, deze is offline
phpicalendar site is willingly offline until further notice.
Ik heb dus geen scripts kunnen vinden die overweg kunnen met ICS. Ik meen dat het een geheel open standaard is (die iCalender heet als ik het goed heb). Hij wordt door o.a. Apple en Mozilla Sunbird gebruikt, maar ook onder linux zijn er verschillende programma's te vinden die ermee overweg kunnen.-NMe- schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 00:39:
Sorry, maar als je zelf niet aan het programmeren wil gaan, dan zit je hier in Programming & Webscripting verkeerd. Hier wordt zelf geprogrammeerd, en daarover discussiëren we. We zijn geen afhaalbalie voor scripts, zoals je ook had kunnen lezen in P&W FAQ - Scriptrequests.
Maar mijn vraag is eigenlijk heel simpel, weet iemand of er een scripting project is wat zich hiermee bezig houdt, behalve die door nonzz genoemt werd, want die is offline.
edit:
google doet wonderen, ik heb de sourceforge pagina gevonden. Nu maar even kijken of het is wat ik zoek.
google doet wonderen, ik heb de sourceforge pagina gevonden. Nu maar even kijken of het is wat ik zoek.
[ Voor 4% gewijzigd door deepbass909 op 14-06-2005 13:50 ]
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
Dan kijk je even op hun sourceforge project page, die wel online is en waar je het kan downloaden.. http://sourceforge.net/projects/phpicalendar